Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Carpe Diem afkom
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 16:46

For 3 ugers tid siden kom vores sidste afkom så... en dejlig hingst efter Palomino hingsten Carpe Diem Blue..


Da jeg så hoved komme ud sagde jeg yes.. den er palomino... men da han var helt ud blev jeg godt nok i tvivl for han var godt nok noget rødlig, men ikke rigtig rød. Han var ligesom lys nedefra og blev så mørkere og mørkere jo højre op man kom og lys på mave.. rødlig man men næsten helt lys hale..

Så var godt nok i tvivl for han var ikke rigtig rød men heller ikke rigtig palomino..


Han blev sad på fold og vi tog på ferie og er nu kommet hjem og og og er ikke længere i tvivl om hvilke farve han er ... palomino... hans man er vokset ud og ud kommer en fin lys/hvid en.. hihihi...


Så Diem har gjort det igen.. og endda på en hoppe som aldrig før har lavet farve uden man har tvunget hende til det.. der er forsøgt at lave en broget på hende 3 gange uden at få en broget.. så satte jeg MM på og der kom selvfølgelig en palomino og så tog jeg chancen med diem da han gav mig et fantastiks føl (rødt) sidste år på en f1 hoppe. Sådan en måtte jeg bare have på caca men forhåbentlig i den rigtige farve.. Og det fik jeg med lang blis og 2 lige høje bagsokker.. :-)..


Glæder mig til at se den vokse.. han er bare fin..






MVH

CHRISTINA SOLHEIM

STALD SOLHEIM


Vi sælger lidt ud, så giv endelig et bud hvis du ser noget du gerne vil have..

0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 17:34


I skal selvfølgelig også have lidt billeder.. de godt nok tage lidt hurtigt med et kamera der ikke egner sig til at tage dyrebilleder men de kan vel bruges.. Var så uheldig at få slette alle dem der er taget fra fødsel og den første uge inden vi tog på ferie så det bare rigtig øv..


Når men her er han og ja han er palomino :-)




Der er et par mere på præ..





MVH

CHRISTINA SOLHEIM

STALD SOLHEIM


Vi sælger lidt ud, så giv endelig et bud hvis du ser noget du gerne vil have..

0
0
Svar på denne tråd
 
 fin fin
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 20:22

han ser godt nok fin ud.


Men på billederne vil jeg stadig holde på at han er rød, han ser endda mere rød ud end min Aston fra i år...



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones WMH 145


Sælges:

'Sort' FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 Caca...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 20:44

Nå,så kom den endelig.Tillykke med ham

Venligst Marianne



www.staldnyberg.dk


Bedækning tilbydes...

Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.

0
0
Svar på denne tråd
 
 palomino
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 21:58

Jamen han er ikke rød men palomino.. ved ikke hvor meget man kan se det på billedet men den nederste 1cm af manen er hvid med få lyserøde hår.. og irl er han slet ikke rød rød..


Så hvis den ikke er palomino ja så må den jo være flexen :-P..


Og nej jeg er ikke i tvivl og beder ikke om farve hjælp ;-)...


men tak tak.. :-)....







MVH

CHRISTINA SOLHEIM

STALD SOLHEIM


Vi sælger lidt ud, så giv endelig et bud hvis du ser noget du gerne vil have..

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 22:05

Sikke et fint føl!!


jeg bare lige skrive at røde heste også kan ha hvid man...

Men man må da håbe skønheden er palomino :-)


Malene Pedersen

www.ejaaz-arabians.dk


Rytter af den smukke hingst Wareno OX

Jeg lever og ånder for araberhesten!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Carpe Diem baby
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 11:17

Han ser godt nok fin ud, helt sikkert.

Synes han har den lækre abrikos farve, er sikker på han bliver et pragteksemplar...

Stort tillykke med ham


Venlig hilsen Nanna


Irish Cool Kaiza

Stald Vesterbys Son-Goku


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-08-2009 20:01


Her er min nonseasonelle så du kan sammenligne, da billedet her er taget, er føllene næsten jævnaldrende.

Mvh



Tina V.

www.stutteri-moelleaaen.dk/


Den der står udenfor på egne ben, kan virkelig vise sin styrke, hvorimod den som er indenfor må af og til tage det hensyn kun tavshed kan vise.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider