For 3 ugers tid siden kom vores sidste afkom så... en dejlig hingst efter Palomino hingsten Carpe Diem Blue..
Da jeg så hoved komme ud sagde jeg yes.. den er palomino... men da han var helt ud blev jeg godt nok i tvivl for han var godt nok noget rødlig, men ikke rigtig rød. Han var ligesom lys nedefra og blev så mørkere og mørkere jo højre op man kom og lys på mave.. rødlig man men næsten helt lys hale..
Så var godt nok i tvivl for han var ikke rigtig rød men heller ikke rigtig palomino..
Han blev sad på fold og vi tog på ferie og er nu kommet hjem og og og er ikke længere i tvivl om hvilke farve han er ... palomino... hans man er vokset ud og ud kommer en fin lys/hvid en.. hihihi...
Så Diem har gjort det igen.. og endda på en hoppe som aldrig før har lavet farve uden man har tvunget hende til det.. der er forsøgt at lave en broget på hende 3 gange uden at få en broget.. så satte jeg MM på og der kom selvfølgelig en palomino og så tog jeg chancen med diem da han gav mig et fantastiks føl (rødt) sidste år på en f1 hoppe. Sådan en måtte jeg bare have på caca men forhåbentlig i den rigtige farve.. Og det fik jeg med lang blis og 2 lige høje bagsokker..
..
Glæder mig til at se den vokse.. han er bare fin..