Hjemvendt fra mit livs første og sikkert også eneste følskue med eget føl - det var en våd fornøjelse!!! Tager straks hatten af for alle avlere der hvert år lever med den manglende planlægning!!! Dit føl skal ind mellem kl 9-12.30 - øh det er da godt nok noget af en tids horisont... Holder mig vist til dressur stævner fremover med faste starttider 
Det gik fantatisk for mit eget føl der fik 9 i type, 9 i rammer, 8 i fundament, 8 i skridt, 9 i trav, 8 i galop, 9 i helhed, tildelt ærespræmie og udtaget til finalen, dog ikke videre til eliteskue - men det var da også klart de kommende hingsteemner der skulle en tur til jylland!
De fantastiske hjælpere (dog mig selv i midten) + min mand der tager billedet.

Opstilling foran dommer - nøj hvor blev vi våde!!!!

Til finalen blev vejret heldigvis bedre 

Videoklip af fra følskuet på Oakley's profil på min præsentation.
Håber alle i andre også havde en god dag - på trods af et ualmindelig vådt vejr!!!