Men for at lige gør det med DOA kort, så er det rigtigt at vi mangler billeder af Alle hingstene på vores hingstelisten.
Den er lidt mangelfuld på det område.
Jeg har en del henvendelser hver dag via min hjemmeside, hvor der er folk der eks. har afkom efter hingstene og mangler et billed af hvordan hingsten ser ud. Og ja, jeg nævner de kan kontakte hingsteholder, men det er altså ikke der vil udlevere et billed af deres hingst. Så en god reklame må være, at foreningen tilbyder hingsteholderen at kunne sætte et godt billed af sin hingst. Det er jo også god reklame både for foreningen, som det er for hingsteholder
.
Til alle I andre, jeg prøver lige at lægge billeder ind af hoppen; jeg kunne det ikke da jeg startede tråden, da jeg var på job 
Indtil videre syntes jeg har været ret heldig med at eks. bruge Lajos K og Lami Søndervang. Det hoppen halter lidt på, eks. lidt kort hals, nakke, lidt lang lænd, syntes jeg er blevet forbedret på afkommene.
Ham der havde afdøde Lajos K, kunne se forbedring på min Lajos K datter, hvilket jo var rart at han kunne se det.
Tro det eller lad være, jeg har faktisk overvejet at prøve Baccarart. Og det der tiltaler mig lige netop ved denne hingst er at, hingsten faktisk kan køres med for vogn. Samt at dens bevægelser efter sigende skulle være ret så gode.
Men kom endelig med flere bud.
Der er jo ikke andet end at prøve sig frem.
Men kom endelig med flere bud.
Helena; du kan da selv være en pøls, glæder mig oz til at se dig og Thomas igen.
Irina; hej kære ven, dit bud er også oppe og vende.
Jette; Rolig nu, kære ven. 
Så tænkte jeg også noget andet, hvad med min Lajos K datter når hun engang skal til at prøve det der føl noget;
Hun har heldigvis taget lidt mere på. Det var kun 1 uge siden hun var kommet hjem fra en måneds tilridning. Og en ormekur gjorde også underværker, nu er hun har lidt mere sul på kroppen.