Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Fürst Heinrich
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 13:55

Er der nogen der kan hjælpe med info om denne hingst?


Desuden hvor jeg kan finde oplysninger vedr. sæd fra denne hingst.


Finder nemlig hans afstamning meget interessant, så håber der er nogle som kan hjælpe

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fürst Heinrich
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 14:02

Fürst Heinrich er desværre død, mener Sprehe havde ham. Ved ikke om de kan skaffe frost sæd efter ham?


Kizzer

Dressur foregår bedst på springheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fürst Heinrich
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 14:03

Hov nej ikke Sprehe, Eurohingstesæd havde ham på deres liste :)


Kizzer

Dressur foregår bedst på springheste


0
0
Svar på denne tråd
 
 super.
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 14:05

Tak


Det er da ærgeligt, den information er jeg desværre gået glip af.


Prøver at undersøge det på eurohingstesæd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 eurohingstesæd
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 14:14

Jeg kan desværre ikke se ham derine mere? Så er det ikke muligt længere at købe sæd efter ham?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 14:31

kigger du ikke på hans søn Fürstenball istedet.. en smuk herre, og næsten bedre end farmand synes jeg..


- Super lækkert enghø i minibig sælges -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eller..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 14:37

...Fassbinder som ligeledes er efter Fürst Heinrich, han er også super skøn og noget billigere end Fürstenball.





Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved 2010? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 tak...
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 14:40

lyder da spændende, vil jeg bestemt kigge på :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var Sprehe
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 20:14

som havde ham. Eurohingstesæd er jo "kun" formidlere af sæd fra europåiske hingstestationer bl.a. Sprehe.

Har hørt, at de kun har lidt frost og at de kun bruger det på egne udvalgte hopper.

Ville da også foreslå Fürstenball istedet ;-)


hilsner

Sussie

Stutteri Følholm



Følholm avler Haflingere og Varmblod.

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  12-08-2009 07:34

jeg har netop kigget nærmere på fürstenball og bestilt katalog, ligeledes har jeg bestil katalog fra sprehe, så kan jeg lige se nærmere på nogle af hans afkom istedet


Det eneste er jo så bare at min hoppe er hannoveraner brændemærket, skal hun så stilles til kåring i et andet avlsforbund for at jeg kan få papirer på føllet hvis jeg fx vælger fürstenball?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider