Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Yes alle er ifol
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 12:45

Så kom dagen, hvor hopperne skulle håndprøves, og heldigvis var alle tre ifol.

så næste år venter vi føl efter Blue Hors Romanov på Stravinsky XX/Urprinz hoppe, Blue hors Rosoff på Rosenkavalier/Diamentino og Flyinfact xx på Nicolars/Dux hoppe :)


Andr eder venter føl efter samme hingste?


Sælges:

hingsteføl:Joker/Nicolars pris 20.000 kr

2 års hingst Nando/Stravinky xx pris 60.000 kr

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/239873/

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/ ...

www.stald-egebj ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super fedt hva ;o)))
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 12:58

Tillykke med hopperne er i fol allesammen , det er den skønneste fornemmelse når det lykkedes.


Vi skulle efter planen have haft Rosoff føl - men hoppemusen kom ikke i fol, så skiftede vi hingst i sidste forsøg til Romanov - og den sad lige i skabet


Men glæder mig vildt til at se dit Romanov afkom næste år - jeg synes din hoppe er super smuk, så jeg tror det bliver et kanon føl


;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 næste uge
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 13:04

regner jeg med at få mine de sidste håndprøvet, er meget spændt...

Er alle stadig drægtige ventes der 2x Itsabrahma xx, 1x J. Jones og 1x Palnatoke, Den ene DV og WM hoppen er tydeligt drægtige nu...


Tillykke med dine...


Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones WMH 145


Sælges:

'Sort' FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 super.
Forfatter: 
Dato:  10-08-2009 17:00

hej tanja

Tillykke med damerne er det på 90 dage eller hvornår har de termin??





Velbjerget hø i minibig sælges

1.slet. ikke brugt til afgræsning, hestegræsblandning.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har fået håndprøvet
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 07:39

De er bedækket 1/6 og d.10/6, så har termin først i maj måned næste år... med mindre de laver samme trick som i år og går en hel måned over... suk

Jeg glæder mig helt vildt til føllene årgang 2010 :)

Tillykke til jer andre, glæder mig til at se resultatet næste år :)


Sælges:

hingsteføl:Joker/Nicolars pris 20.000 kr

2 års hingst Nando/Stravinky xx pris 60.000 kr

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/239873/

www.heste-nettet.dk/lodge/18336/ hest/ ...

www.stald-egebj ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores Carano
Forfatter: 
Dato:  11-08-2009 10:44

hoppe er drægtig ved Balou Agg & Hera drægtig v. Baccarat, så det glæder vi os meget til:-)


Tillykke med dine hopper!






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider