|
|
| Amarone afkom |
|
|
Hej med jer  Jeg har en 2 års efter Amarone, og vil blive glad for at se billeder af andre afkom efter Amarone. Mvh Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amarone |
|
|
Er det Kærgaardens Amarone du mener???
Trine Lind Jensen Nu med Kvolbæks New Nirvana ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
| Forfatter:  |
Fam Ruus |
| Dato:  |
10-08-2009 09:38 |
|
Jeg tror, hun mener Amarone fra Stutteri Nørrelund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amarone |
|
|
Det er Amarone fra Stutteri Nørrelund  Her er min 2 års vallak efter Amarone.    
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
sikke en fin 2 års du haar han er rigtig smuk og ser rigtig fin ud....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Dejlige dreng |
Maria (Esba) |
12-08-2009 10:00 |
|
Ja jeg synes jo også han er en lækker dreng, men det kommer nok ikke som en overraskelse 
Der er ihvertfald én mere her på HN der har et(eller to) afkom efter Amarone DVH 911, en hoppeplag efter en fuldblodsmor mener jeg...?
Kh Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
det var så lidt Oskar2008  kender en der har fået et hoppe føl efter ham på en cremello hoppe den har fået en mærkelig farve.. blanding af mussegrå og hvid det er en halvsøster til den hingst jeg har fået føl efter i år så det bliver spændende at føle hende.... men synes helt klart at amarone dv 911 er en super dejlig hingst og har da også overvejet ham til min willemoes/leonardo 2 hoppe nste gang hun skal have føl;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maria (Esba) |
|
|
Hej Maria Ja du har godt nok fået avlet den skønneste dejlige dreng  Har du fået min mail ? Kram Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Huber |
|
|
Kan du ikke få hende til at sætte et billed ind her på HN ?
Mange hilsner
Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Gitte |
Maria (Esba) |
12-08-2009 17:51 |
|
Tak - jeg synes jo også han er blevet særdeles skøn og med dejligt temperament...og nu med den sødeste ejer man kan ønsske for sin lille guldklump  Ja jeg har fået den, men jeg kan ikke åbne den. Vil du sende den til jonas@bangm.dk? Det driller åbenbart når der er billeder med Havde sendt dig en sms om det, men det vil åbenbart heller ikke - tror jeg udsender nogle anti elektriske strålinger  Knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er hun så |
|
|
Spar S efter Amarone har fået lov af sandie til at lægge et billede ind af hendes skønhed   Mor: aspargesen (cremello DPA/DV kåret) morfar: nigeria far: Amarone ved ikke om hun er buckskind eller smokey black men det er der sikket andre der har et godt bud på der er bedre til det farve end sandie og mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maria (Esba) |
|
|
Hej Maria Jeg har prøvet at sende den til Jonas mail. Men det var såment bare de samme billeder, som jeg har lagt ind her på HN , samt lidt om hvor dejlig Barolo er Og lidt om hvordan det går... Jeg sender lige mailen igen - bare uden billeder  Kram Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Huber |
|
|
Hvor er hun dog en charmerende og skøn lille pruller Det bliver rigtig spændende at følge hende. Du må hilse Sandie og sige 1000 tak for billedet. Og ønsk hende tillykke med hendes skønne prinsesse  Mange hilsner Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det skal |
|
|
jeg nok.... ja det gør det.... og hvilken farve hun ender op med hun var helt mussegrå på forpartn da hun blev født... og lys på bag....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amarone |
|
|
Hej Gitte. Jeg har også en vallak efter Amarone. Du kan se den på hestonline.dk hvis du søger efter Amarone. Jeg har også et et år gammelt hoppeføl. Det er ikke sat på endnu, men jeg prøver med det samme om jeg kan få det på Hilsen kerstin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Huber, hun er i alt fald ikke Smokey Black, og afhængigt af om faderen er Amarone DVH eller Kærgaardens Amarone, så er føllet helt sikkert buckskin farvet. Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kerstin |
|
|
Hej Kerstin Har været inde og kikke på din Ripasso. Hvor er han fin  Minder om min  Du må gerne sætte billed ind af din 1 års hoppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|