at det skal diskuteres HER. Hvorfor ikke spørge hingsteholder direkte, når hoppen afleveres?? (Med mindre selvfølgelig at hoppen selv kan finde vej uden din hjælp til hingsten?)
Spøg til side - her er lidt fakta:
Når en hingst bedækker naturligt er hoppe og hingst i fysisk kontakt med hinanden: Hoppen bliver holdt af en person, eller bundet op og hingsten bliver ledt til hoppen af en person. Dvs. at bedække ved hånd og naturligt er altså det samme.
Hvis hingsten går sammen med én eller flere hopper på fold døgnet rundt og selv klarer paragrafferne, kaldes det at de går i stod. Stor forskel.
Mvh.Lena