Hejsa
jeg er kommet i den trælse situation at chauffør som skulle kører os op til følskuet er blevet syg. Derfor søger jeg en som kan eller har plads i sin lastbil til min hoppe og føl. Der betales selvfølgelig for det. Vi bor i aabenraa
med venlig hilsen
Britta
Jeg kan kontaktes på mobil 30352633
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet