jeg har lige et spørgsmål vedr. mærkning af føl, jeg står nemlig i den situation af jeg har solgt hoppen til mit føl og køber skal overtage hoppen den 1 sep., men der er føllet jo endnu ikke blevet mærket da jeg ikke har været til følskue og lign. for at få den mærket.
Mit spørgsmål er derfor om hoppen skal være der når føllet bliver mærket eller kan jeg bare sende hoppen afsted til køber den 1 sep og så vente på det bliver tid hjemmemærkning og få føllet mærket der?
Stine