Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Brandmærkning af føl
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 19:11

jeg har lige et spørgsmål vedr. mærkning af føl, jeg står nemlig i den situation af jeg har solgt hoppen til mit føl og køber skal overtage hoppen den 1 sep., men der er føllet jo endnu ikke blevet mærket da jeg ikke har været til følskue og lign. for at få den mærket.

Mit spørgsmål er derfor om hoppen skal være der når føllet bliver mærket eller kan jeg bare sende hoppen afsted til køber den 1 sep og så vente på det bliver tid hjemmemærkning og få føllet mærket der?


Stine


Oldenborg Hoppeføl sælges

Afstamning: Union's Big ben/Mozart

Født 22/3-09

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 19:14

Ja hoppen skal være der når føllet skal brændes, det er en form for kontrol, ellers kan man jo i teorien få brændt et hvilket som helst blandingsføl med logo og det hele


Hilsen Mia


Knabstruppere er bare sagen


www.stutterimilby.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 sammen
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 20:13

Ja, de skal være sammen, så det er bare at få læsset dem begge og komme ud til en mærkeplads så føllet kan blive mærket :-)



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones WMH 145


Sælges:

FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  23-07-2009 22:44

De skal begge være der, ellers skal der foretages DNA og alt mulig bøvl så det nemmeste var at finde den nærmeste mærkeplads også komme afsted:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK


Lækkert dressur betonet hoppeføl fra Maj 09 efter Weltjunge / Ragazzo sælges.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider