Jeg har skrevet i den tråd, Anja nok henviser til. (Og har også hørt om flere med føl, der krævede korrektion)
Jeg fik et Rush Hour føl sidste år, som var født med meget stramme sener på særligt det ene forben (senestyltefod) og samtidigt lidt skæve ben. Dette blev rettet, så han kom til at stå korrekt på benene. Han fik da også 8 i fundament til følskuet...
Alligevel har jeg valgt at ifole min hoppe med ham igen. Så håber jeg, at det ikke bliver nødvendigt med korrektion mv. denne gang - men ellers er det da heldigvis til at se en ende på. 
Billede af ham hér:


Der er flere billeder på min præsentation.