Jeg fik scannet på 16. dagen sidste år (der hjemme)og det gav jeg lige omkring 800 kr for, mener det var 845,- kr. Da hoppen skulle tjekkes efter 70 dage valgte jeg håndprøvning, da et eller andet sagde mig, det var billigere (man vil jo gerne spare et eller andet sted
).
Men det var faktisk dyrere. Jeg kan ikke huske præcis, hvad jeg gav for håndprøvningen. Jeg kan bare huske, jeg undrede mig bare over, at jeg skulle betale mere end ved scanningen.
Sådan kan man jo blive overrasket...he he 
Dette var i Jylland, men priserne er vel nogenlunde det samme over hele landet, +/- et par hundrede kroner.