Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Pris på håndprøve vs. scanning
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 21:06

Er der nogen der kender ca. prisen på en håndprøvning og hvad det koster i forhold til at scanne (efter drægtighed)?


Det er i Næstved på sydsjælland.


På forhånd tak.



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser..
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 21:31

Jeg fik scannet på 16. dagen sidste år (der hjemme)og det gav jeg lige omkring 800 kr for, mener det var 845,- kr. Da hoppen skulle tjekkes efter 70 dage valgte jeg håndprøvning, da et eller andet sagde mig, det var billigere (man vil jo gerne spare et eller andet sted ).


Men det var faktisk dyrere. Jeg kan ikke huske præcis, hvad jeg gav for håndprøvningen. Jeg kan bare huske, jeg undrede mig bare over, at jeg skulle betale mere end ved scanningen.

Sådan kan man jo blive overrasket...he he


Dette var i Jylland, men priserne er vel nogenlunde det samme over hele landet, +/- et par hundrede kroner.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Scanning
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 21:52

Jeg har lige givet 930 kr for en scanning ved Højgård hestehospital . Noget af en stigning i forhold til forrige år, hvor jeg sidst fik scannet...


Ved ikke hvad prisen på en håndprøvning er...


Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

WM hoppe med super temperament sælges

Velrejst sec. A føl sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja....
Forfatter: 
Dato:  14-07-2009 22:00

Jeg giver kun 400 kr for en skanning....har aldrig fået håndprøvet min hoppe.


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

* Holbæks Thalullah TIL SALG! *

*Logik Møldrup*


Super lækkert knabstrupperføl sælges!

Nu, snart med ny HP; www.123hjemmeside.dk/stutteri- holbaek


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nå Plethesten
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 01:21

Skal vi bytte dyrlæge? Noget siger mig at jeg ikke slipper så billigt.


Jeg tænker også at håndprøvning er billigere, ved ikke hvorfor.

De ved det ikke når man ringer derop, det er sygeplejerskerne der tager telefonen.


Andre bud på prisen?



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 07:13

Jeg giver, godt nok I jylland, 512 for scanning (af første hoppe, de efterfølgende ca 380) inkl. konsultation. Håndprøve giver jeg 280 for, hvis jeg får det gjort i forbindelse med at dyrlægen er i stalden i forvejen, ellers er prisen omkring 400.


SÆLGES:

Nyere ponypude

Shetlændervallak, 2 år, rød med hvid man, hale, stjerne

Shetlænderhoppeføl, rød med hvid man, hale

Varmblodshoppeplag, fra 2008, rød, forventet 170cm

SE PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Scanning
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 08:02

Vi bruger Næstvedegnens Dyrlæger og giver 560 + moms for en scanning.


;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 08:21

Jeg brugte Næstvedegnens i 2007,og der gav jeg 600 + moms for 1.scanning,og 517 + moms for efterfølgene scanning,og prisen på håndprøven var også 517 kr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Håndprøve
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 08:24

Håndprøve koster lidt mindre end en scanning.

Jeg vil tro at det koster 448,- + moms.

Det koster det for nr. 2 hoppe ved scanning

På fredag får jeg besøg til scanning, så skal jeg spørge dem?


Lone


Lundebakken's Vanessa efter BH Rush Hour sælges

Lundebakken's Gabriella efter Friendship sælges
Lundebakken's Felix efter Gagarin sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  15-07-2009 13:47

Tak for alle svar og tak Lone, men jeg tror at jeg vælger scanning hvis prisen alligevel er nogenlunde tilsvarende.




Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



Stopper aldrig med at kæmpe for Eros og hestene hos mr x.


Vil du på ridelejr i Næstved? www.marding.dk



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider