Synes jeg udvikler til at bleve en mere og mere fantastisk hingst.
De sidste mange gange jeg har set ham, har han bare gået så stabilt under sin rytter, fulstændig upåvirket af, hvad der foregår om ørerne på ham.
Og så er han jo ualmindelig smuk og springer med en kapacitet man skal lede lidt efter.
Jeg ved Inge og Åge har fundet ham i en mudderpøl ude på lars tynds.... mark i Tyskland, så måske er det ikke lige hovene, der har fået den største opmærksomhed som føl...
Bare en tanke....
Og held og lykke med dit kommende føl 