Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Sandro Hit?
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 11:51

Hej.


Jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde noget om Sandro Hit..

Hvad ved I om ham? Er hans afkom ridelige?

Har hørt han har en rigtig dårlig følbeskrivelse.


Kender ikke noget til ham, ud over han er far til en masse godkendte hingste.. :D


På forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovsa..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 11:53

Og selvfølgelig også far til Polka Hit Nexen.. ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandro Hit
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 12:07

Sandro Hit er kendt for at lave meget yndige afkom - ædle og smarte ("Polka Hit type").


De svage sider skulle efter sigende være ridelighed + skridt. Det ser jo heller ikke ud til, at Polka Hit er den mest ukomplicerede hest i verden...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil give..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 12:16

Anne-Sophie ret.


Nogle af hans afkom kan være lidt "stærke" ridemæssig.

Men generelt utrolig flotte typer han giver, men god trav og super galop.

Skrid kan være pasagtig til tider.


Jeg er spændt på min 2 års når hun skal tilrides til foråret..

Kunne godt forestille mig hun har en mening om hvordan det skal gøres






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 sandro hit
Forfatter: 
Dato:  11-07-2009 23:55

Hej Jakobine


Dejlig plag du har.

Jeg kunne også godt tænke mig en hoppe

efter Sandro hit men har ikke kunne

finde nogle her i DK.

Har du nogle forbindelser i tyskland ?

Evt der hvor du har købt din ?


VH Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg mener
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 00:29

at den er fundet via fohlenboerse.de, da det er samme sted jeg fandt mit føl dengang..Den var i hvertfald annonceret der..Der er et enkelt hoppeføl efter sandro hit til salg der i år..


Mvh Tina



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tine....
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 01:16

Mange tak Synes også hun udvikler sig positivt.

Ved hendes helsøster lige har været til kåring i DV, lidt sjovt hun også er købt her til DK (Esben Petersen)

Hun var annonceret bl.a. via Fohlenboerse.de. - godt husket Tina


Hvis du er interesseret kan du skrive PB for mere info, hvis du evt vil have en Sandro Hit fra Tyskalnd.






Nu kun med hopper - sådan skal det være ;-)

http://www.stutteri-chemnitz.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-07-2009 08:25

Min chef har en Sandro Hit/Rubinstein hoppe. Hun er super smuk og hendes skridt er ikke pas-agtig overhovedet. God trav og galop også. Hun er 6 i år.






0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandro Hit/knab
Forfatter: 
Dato:  13-07-2009 20:04

Min mor har brugt Sandro Hit på nogle knabstrupper hopper, og det er blevet utrolig gode heste. Har hørt rygter om at Sandro Hit ikke videregiver den bedste skridt, men ingen af de føl vi har fået efter Sandro Hit har problemer med skridten. De har en rigtig god skridt, med meget overtrædning. Alle føllene er meget ædle med super front. Højstillet, ædle hoveder, og meget let at håndtere. Ridemæssigt ved jeg ikke hvordan vores afkom bliver da det ældste Sandro Hit afkom vi har lavet er 2 år, men tror ikke at der bliver nogle problemer. Du kan se dem på www.sartor.dk


Se vores knabstrupper ponyer på www.knabpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider