Ihhh så kom hun...
ja denne gang blev det en hende, selvom jeg ikke havde turdet håbe alt for meget, da det var gået så heldigt med årets første føl.
F: Secret Destination xx.
Mf: Classic.
Mmf: Resident.
Mmmf: Diamond.
Der måtte assisteres under fødslen da føllepige er stor med meget lange ben, så det var heldigt at vi havde overvåget så instenst.
Kl. 04.42 (08.07.09) var hun ude, og ja man kan godt sige at vi er temmelig tilfredse.. 
Dr. Dyr var på besøg igår morges da hendes sener bagpå forbenene var MEGET stramme. Mor-Monique fik os lige et eftertjek, sådan at alt var som det skulle være.
Føllepigen fik skinner på, men allerede da Dr. Dyr var her idag, kom de af igen..
Så nu er det spændende at se hva han siger når han kommer imorgen.. 
Føllepigen kommer til at hedde: Skrædderdals Secret Moon.
Nu til billeder:



Hva synes I?