Hej der hvor min pony stär har de fäet et rigtig fint lille dv föl men pludselig fik den ligesom 2 smä "golfkugler" som hang i forlängelse hvor navlen sidder. Dyrlägen har väret og undersögt den og det er ikke navlebrok eller lign. og der er ingen byld eller lign, smerter har den heller ikke.
Dyrlägen sagde at der var ikke grund til at operere den nu grundet risiko og at det kun var et kosmetisk problem.
Du har ikke et billede af det? Mine havde begge som små en klump ved navlen. En stump "udvendig"navlestreng med løs hud omkring, og det er ganske normalt fik jeg at vide af dyrlægen, og siden da har flere sat billeder herind, fordi de som jeg var nervøse for navlebrok. Men to kugler, har jeg ikke set før. På mine forsvandt klumpen efterhånden som de voksede.
Dejlig at höre at andre har prövet noget lign..nej men kan sätte billeder ind en af dagene. Havde din det da den blev födt? Denne her fik det noget pludselig..
Jeg husker faktisk ikke, hvornår jeg opdagede det. I starten var det mest den stump, der falder af, jeg koncentrerede mig om. Men det lyder nu heller ikke helt som det samme, da den du snakker om, har to kugler. Og golfkuglestørrelse var der ikke her. Bare en gang hud med en stump navle indeni.
Så fandt jeg endelig et billede i en gammel tråd. Sådan så mines navler også ud.