fordi morfaren ikke er godkendt af DSP og defor er moderen kåret i F1 - jeg har faktisk spurgt DSP hvordan det kan lade sig gøre at føl efter sådan hoppe kan opnå DH evt. medalje status og udtagelse til eliteskue.
Jeg fik en vandet forklaring om en F4 hoppe som jeg egentlig ikke forstod.
Meeen - det korte af det lange er, at DSP godtager afkom efter hopper hvis far ikke er godkendt af DSP - og så fatter jeg overhovedet ikke hvorfor de så har lavet avlsplan 2013 , hvis allerede i anden generation man kan opnå fuldstammet rødt pas.