hej har efter pres fra diverse folk meldt min quaterback/camaro til besigtelse. hvad indebærer dette. jeg er meget i tvivl da priserne nok daler en del i år pga krisen.
er der andre der haar forventninger til auktioner i år.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet