Mia: Jeg kan godt forstå du glæder dig til at få knabføl. Efter jeg er startet med at interessere mig for knabstruppere og avler lidt, så er det ikke den samme spænding hvis der kommer et ensfarvet dv føl i stalden. Alle føl er da søde, men de skal nu have lidt farve 
Jeg skal nok hilse S.
Takker for alle de søde kommentarer!
Synes selv at han er blevet rigtig fin. Der findes ikke ret mange knabponyer med fuld stamtavle og med masser af farve, så bliver man lidt stolt når der dumper såen fætter ud, især med den afstamning. Er helt vild med Magic Dancer.
Så må tiden bare vise, hvordan han udvikler sig..
Han er i hvert fald modig- næsten for modig. Har aldrig haft et føl, der er så modig. Den går forrest uanset om det er op i en trailer eller et nyt sted. Den tøver ikke, men marchere bare afsted