Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Plettet Magic Dancer føl
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:30

Endelig er den lange ventetid ovre. Har været meget spændt på hvad der ville komme, både farve og køn.

Men jeg er nu godt tilfreds med resultatet

Far: Magic Dancer h. sph 150

Mor: Karina knn 2300






Se vores knabstrupper ponyer på www.knabpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 23:38

Nej, hvor er den nuttet


Smukke, racetypiske chihuahuahvalpe fra stueopdræt med stamtavle sælges, send pb og hør mere om charmetroldene.


Den allerherligste kat. 2 pony sælges til godt hjem, enestående godt temperament.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor fin! :o)
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 09:30

Aj, hvor er den bare SKØN :)

Stort tillykke!


*
ALLE PONYER TIL SALG - GIV ET REALISTISK BUD


FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke,
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 09:35

er du tilfreds med "mønstret" på ham. Fin følle!


Venligst Mus

LundebakkegårdHestecenter.dk

  • hestebokse udlejes 1700,- / 1900,- pr. md.
  • Salg af B & C tøj
  • Maskinbroderi
  • Dækkenvask
  • Helpension
0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt tilfreds
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 10:17

Mus mandru larsen: Ja jeg er meget tilfreds med mønstret. Den er lille smule mørk på hoved og hals, men den vil blive plettet over det hele. Jeg har gået og frygtet at den ville blive rødplettet, men det blev den heldigvis ikke.



Se vores knabstrupper ponyer på www.knabpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 23:54

Det er da godt nok en dejlig lille sag


Hvorfor avler jeg ikke dressurponyer?


Stort TILLYKKE her fra


MVH


Heidi Haabendal, Stald Tai





Avl af rideponyer til fremtidens rytter.
glem din import vi har avl til sport.

Pony hoppeplag tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså ..
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 07:20

Hvor er jeg misundlig, glæder mig SÅ megt til at der begynder at komme knab føl her i stalden smil


Stort tillykke med plet mulen


hils din mor smil


Hilsen Mia


Knabstruppere er bare sagen


www.stutterimilby.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 13456789
Forfatter: 
Dato:  28-06-2009 10:36

Nej hvor er han en fin bette bølle:)

Tillykke med ham:)


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK


HESTE SÆLGES!! KIG MIN PRÆSENTATION FOR NÆRMER INFO



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 09:37

Tillykke med ham,han er da smart..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker..!
Forfatter: 
Dato:  02-07-2009 14:54

Mia: Jeg kan godt forstå du glæder dig til at få knabføl. Efter jeg er startet med at interessere mig for knabstruppere og avler lidt, så er det ikke den samme spænding hvis der kommer et ensfarvet dv føl i stalden. Alle føl er da søde, men de skal nu have lidt farve

Jeg skal nok hilse S.


Takker for alle de søde kommentarer! Synes selv at han er blevet rigtig fin. Der findes ikke ret mange knabponyer med fuld stamtavle og med masser af farve, så bliver man lidt stolt når der dumper såen fætter ud, især med den afstamning. Er helt vild med Magic Dancer.

Så må tiden bare vise, hvordan han udvikler sig..

Han er i hvert fald modig- næsten for modig. Har aldrig haft et føl, der er så modig. Den går forrest uanset om det er op i en trailer eller et nyt sted. Den tøver ikke, men marchere bare afsted




Se vores knabstrupper ponyer på www.knabpony.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider