Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Fjordhingsten Silja rnoget galt???
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 12:07

Hejsa.


Skal ud og kigge på en avlshoppe efter Siljar, men har hørt noget om han avler en nervesygdom videre. Nogen der ved mere om det og hvor seriøst jeg skal tag det???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Siljar
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 17:07

Siljar var genbærer af ataksi og blev derfor afkåret. Jeg red ham på det tidspunkt. Afkom efter ham, kan risikere, at være bærere af dette gen. For at det kan give sig til kende, skal begge forældre være genbærere af sygdommen.


Ditte




Nu med sin udlånte hoppe hjemme før tid, som har følle i maven. Termin 1. juni.

Masser af udstyr sælges. Se annoncer og præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du ikke....
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 21:30

... har tænkt dig at avle på hoppen, så kan du være bedøvende ligeglad - men hvis du har tænkt dig at lave føl, så skal du finde noget andet.


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider