Skal ud og kigge på en avlshoppe efter Siljar, men har hørt noget om han avler en nervesygdom videre. Nogen der ved mere om det og hvor seriøst jeg skal tag det???
Siljar var genbærer af ataksi og blev derfor afkåret. Jeg red ham på det tidspunkt. Afkom efter ham, kan risikere, at være bærere af dette gen. For at det kan give sig til kende, skal begge forældre være genbærere af sygdommen.
Ditte
Nu med sin udlånte hoppe hjemme før tid, som har følle i maven. Termin 1. juni.