Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 At bedække med en 2 års hingst
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 23:46

Hej.


Hvad synes i om at bedække med en 2 års hingst? :)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Hestegalleri - Ja'thopas Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis ellers
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 00:27

....den har avlsgodkendelse så er det da OK, men ellers bedækker man ikke med en hingst uanset alder.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 00:42

Den er avlsgodkendt. Det bliver de når de er født (OX arabere). :)




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Hestegalleri - Ja'thopas Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen, så
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 00:57

....er det jo ikke noget problem. Men selvfølgelig skal den ikke bedække voldsomt mange hopper, jeg vil sige max 5 er nok rigeligt. Og så skal det være for hånd så der ikke bliver drevet rovdrift på den.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan det passe???
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 08:23

At alle araberhingste helt automatisk har avlsgodkendelse?


Er man ikke interesseret i at bruge de bedste?



Hilsen Jannie
ejer af Super Sisse og Sammie Superstar :)


www.nokke.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flere racer
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 08:26

Det er da der mange racer der har både Araber og Fuldblod er født med avlsgodkendelse. De fleste engelske ponyracer har muligheden for at købe en licens. I begge tilfælde er det op til hoppeejerene at søge oplysninger og vælge de bedste hingst.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bedække med 2-års
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 08:35

Hos pintoaraberne kan hingstene også stille til bedømmelse allerede som 1-års og dermed bedække som 2-års, hvis de bliver avlsgodkendt. De må så max have 4 hopper som 2-års. Fin regel, synes jeg.


Ja, og mht autimatisk avlsgodkendelse, så er det, som Charlotte skriver, op til hoppeejeren at foretage et godt valg.


mvh Stine


Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk


- nu også med shettere!


Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så lærte jeg noget nyt
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 08:40

tak for info!



Hilsen Jannie
ejer af Super Sisse og Sammie Superstar :)


www.nokke.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 11:24

Ejeren havde tænkt sig han kun skulle have en hoppe.
Men det er selvfølgelig kun hvis han er klar.




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Hestegalleri - Ja'thopas Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider