Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Skue...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 17:24

Er ikke helt sikker på om det hører herind under, men forsøger mig ad:)

Jeg har en fjordhingst på 2 år som jeg overvejer at slæbe med på Kimbrerskuet i Aars til efteråret. Er der nogen der ved om det er et krav at man skal være medlem af Fjordhesten DK? Jeg har spurgt hos de der har med kimbrerskuet, men de kan ikke sige andet end hvad der står i reglerne og det er jeg ikke helt sikker på om jeg tyder rigtigt. Der står:

For alle heste gælder, at de skal være godkendt (kåret) af eller - via afstamning - tilknyttet et avlsforbund under Landsudvalget for Heste i Danmark. Der skal foreligge et hestepas eller en stamtavle (registreringsattest eller afstamningsoplysning) udstedt eller godkendt af Landsudvalget for Heste, og som afstamningsmæssigt er godkendt af den pågældende avlsretning

0
0
Svar på denne tråd

Tror det ikke
Forfatter: 
Dato:  23-06-2009 20:22

Jeg ved det ikke med sikkerhed men jeg tror at når det nu er et dyrskue og ikke et skue som er arrangeret af Avlsforeningen, så behøver du ikke være medlem.

Men ellers skal du vel bare tage kontakt til avlsforeningen hvis du vil være sikker.

Hvis du skal være medlem, så kontakter de dig nok også når de kan se du ikke er medlem.

Men tror helt sikkert at du trygt kan melde til skuet.

Held og lykke

Lækker villa med lille stald sælges.

2,7 hektar god jord. Beliggende på Mors. Kontakt mig for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

Du behøver ikke...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 10:58

... at være medlem af Fjordhesten Danmark for at stille til Kimbrerskuet - men hesten skal naturligvis have et pas, udstedt af Landscentret. Det har han vist også, såvidt jeg husker :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

Sif...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 15:20

Jep han har hestepas.

Så tænker jeg at jeg skal have ham fremstilt der. Og så håber jeg at han opfører sig ligeså pænt i byen som derhjemme:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider