Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 reitpony kåring 2009 PSHH
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 14:22

Så nærmer tiden sig til kåring / følskue d. 23 - 24 Juni.


Det ser ud som om der er god opbakning til arrangementet både med hoppekåring, følskue samt forbesigtigelse af hingste.


Jeg skal afsted med mit hingsteføl efter Brooklands

Moonwalker.

Er der andre herinde som skal med ?



www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Reitpony kåringen
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 14:32

Skulle have været afsted med en hingst som er i træning ved os, til forbesigtigelse, men da den ikke er klar, bliver vi hjemme;-) Men kunne se der skulle komme en hel del fine hopper, samt føl.!


Held og lykke, det er et super fint Moonwalker føl i har, så mon ikke den får en god beskrivelse? ;-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja....
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 18:01

...vi ses da derude


Vi skal have Elegance (Paul) og Dezign (Dressmann II) med.

Dezign er vokset totalt fra hinanden og ligner lige nu en humpeligimp Det skal nok blive spændende at se, hvad de siger til hende Overvejer seriøst at lade hende blive hjemme, men håber hun hænger bedre sammen efter weekenden.


Det gør mig oprigtig ondt at du mistede din hoppe Kay. Godt du har sådan en solstråle af en plejemor


Mvh


Charlotte



Kattekillinger (skovkattekrydsninger) i sjove farver søger gode hjem fra aug.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for de
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 19:10

pæne ord Charlotte - ja vi er heldige det går så godt.


Mojito ligner nu heller ikke en million... har masser af følpels og ser lidt forkert ud - jeg kunne godt nok bruge en måned mere men nu skal vi bare afsted og få ordnet det praktiske omkring registrering m.m


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Somme tider går det stærkt :o/
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 22:35

Neeeej Jeg havde slet ikke set I har mistet Lehnchen, Kay!

Øv øv og godt det tilsyneladende går føllet godt alligevel!


*kram*


*
ALLE PONYER TIL SALG - GIV ET REALISTISK BUD


FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 tysk sportspony
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 07:31

hvordan ser de på de helt små ponyer (WM), nogen der ved det eller har en fornemmelse ??



Beklager taste- og stavefejl


Bedækning tilbydes ved J. Jones WMH 145


Sælges:

DV hoppe ´08 Michellino x RDH x Romancier

FR hingst ´09 Palnatoke Vejvad x Rikke

WM hingst ´09 J. Jones x W. April (billig)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skulle have
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 10:22

været afsted med Caiser, men gemmer ham til kåringerne næste år.

Han ligner noget der er løgn pt.




http://dphorses.webs.com/



Til sidst vil vi huske - ikke vores fjenders ord, men vores venners tavshed.
Kunsten at være klog, er kunsten at vide, hvad man skal ignorerer!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ønsker jer held og lykke :o)
Forfatter: 
Dato:  21-06-2009 11:31

Ja, jeg var jo i Tyskland med mine - så jeg har "mit på det tørre" :)

Men jeg regner nu med at kigge forbi før jeg skal på job tirsdag.


*
ALLE PONYER TIL SALG - GIV ET REALISTISK BUD


FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 21:55

jeg skal med en veninde ud og se i rødekro og bagefter op til følle strandgård så glæder mig meget.


Så det sidste år og det var en masse flotte ponyer.


sophie hvad var det for en hingst du skulle ha med?



Hilsen


Christina




CK Ranch - Horses for life





蛋糕
(Kage)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Christina
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 16:11

Det var en Willemoes, en ret fin en faktisk.. Regner med den bliver stillet næste år, for den har en god fremtid forand sig, den er bare en del muskel fattig pt, og mangler en del styrke, men det skal nok komme.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sophie..
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 16:48

Havde ellers glædet mig til at hilse på Willemand igen Han er sådan en dejlig dreng.


Mvh


Charlotte



Kattekillinger (skovkattekrydsninger) i sjove farver søger gode hjem fra aug.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlotte
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 20:28

Ja, det er han bestemt.! Lone som ejer ham er også så utrolig glad for ham.! Og det kan man jo godt forstå;-)


Der vil komme billedere på vores hjemmeside hurtigts muligt af ham:-) Prof billedere taget af en fotograf fra Finland. :-)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider