Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Prinz K3 føl- endelig
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 11:12

I morges d. 20/6-09 folede Saga endelig. Et stort og meget fuldendt hingsteføl kom til verdenen kl 0625. Saga havde ikke valgt løsdrifstalden som hun ellers havde helt for sig selv, men alt gik godt trods det, at efterbyrden ikke ville gå af sig selv. Derfor var Doktor Dyr lige forbi og ordne dette:)


Nu venter vi bare på solen, så hoppe og føl kan komme en tur over på græsset.


Føllet er ca. 110 cm høj og blev født 19 dage over termin.



Flere billeder vil komme når føllet er foldet helt ud:))


Jordbrugsteknolog landbrug/hest - med vægt på hestevelfærd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillyke
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 11:19

Så vil jeg da lige være den første til at ønske tillykke endnu engang. Han er en rigtig dejlig lækkermås .

Glæder mig til at se ham igen, når han lige har fundet balancen lidt bedre:-)

Kh Louise


Salg af fiberpiller fra NAG i Århus


www.springhesteavl.dk


www.floridagolfhuse.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil også sige tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-06-2009 15:15

og glæder mig også til at se flere billeder. Men selv om det er svært at se så meget på det billede du har sat ind, kan man da se, at han er sort, ædel og langbenet.



Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning


Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:


www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke..
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 08:30

mit prinz K3 føl var også omkring de 110 cm ved fødsel men dog kun født 17 dage over tid ha ha..


glæder mig til at se flere billeder..

han ser ihvertilfald skøn ud..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider