I morges d. 20/6-09 folede Saga endelig. Et stort og meget fuldendt hingsteføl kom til verdenen kl 0625. Saga havde ikke valgt løsdrifstalden som hun ellers havde helt for sig selv, men alt gik godt trods det, at efterbyrden ikke ville gå af sig selv. Derfor var Doktor Dyr lige forbi og ordne dette:)
Nu venter vi bare på solen, så hoppe og føl kan komme en tur over på græsset.
Føllet er ca. 110 cm høj og blev født 19 dage over termin.

Flere billeder vil komme når føllet er foldet helt ud:))