Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Yes scannet drægtig
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 20:12

ja vores 19 årige palominio welsh hoppe er idag scannet drægtig..

Vi troede ellers ikke det var muligt med insemination da vi fandt ud af hun reagede på sæden-- men heldigvis fandt vores dygtige dyrlæge ud af dette og skyllede hende, så det var alle lemmer der skulle krydses for at hun var drægtig.. Men det var hun.. så fedt når man har forsøgt i 2 sæsoner og tiden snart løber ud i denne..

Det er forresten Westminster Bailey hun er scannet i fol med..

Et lille glædes indlæg herfra..

hurraaaaaaaaaa


Hilsen Sole

Mor til Helene Marie født 26. Sep. 07 kl 11.08

- Og Liva Maria født 10 juni 09 kl. 18.04

Gud gav ganske vist menneskene forstanden, men glemte desværre at vedlægge en brugsanvisning

.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:36

Super dejligt!!


Min hoppe blev også scannet drægtig igår! Det er en dejlig følelse..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 21:43

Stort tillykke, det bliver spændende.


Hvad giver i for en scanning?



Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)


Følg med her hvis du vil vide hvordan det går i sagen om Eros.

www.facebook.com/home.php?#/ group.php?gid=229782580584&ref=mf




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider