ja vores 19 årige palominio welsh hoppe er idag scannet drægtig..
Vi troede ellers ikke det var muligt med insemination da vi fandt ud af hun reagede på sæden-- men heldigvis fandt vores dygtige dyrlæge ud af dette og skyllede hende, så det var alle lemmer der skulle krydses for at hun var drægtig.. Men det var hun.. så fedt når man har forsøgt i 2 sæsoner og tiden snart løber ud i denne..
Det er forresten Westminster Bailey hun er scannet i fol med..
Et lille glædes indlæg herfra..
hurraaaaaaaaaa