Så blev de sidste 2 hopper skannet drægtige i dag, alle hopperne er blevet drægtige i første forsøg igen i år, skønt med gode avlshopper der bliver drægtige i første hug!
Især er jeg glad for at vores fuldblod blev skannet drægtig i sidste uge, hun havde jo bestemt set bedre dage da vi fik hende i januar, nu er hun fin og drægtig - ih jeg glæder mig til at se hvordan hun avler