Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 3 x JUHUU
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 18:28

Så blev de sidste 2 hopper skannet drægtige i dag, alle hopperne er blevet drægtige i første forsøg igen i år, skønt med gode avlshopper der bliver drægtige i første hug!

Især er jeg glad for at vores fuldblod blev skannet drægtig i sidste uge, hun havde jo bestemt set bedre dage da vi fik hende i januar, nu er hun fin og drægtig - ih jeg glæder mig til at se hvordan hun avler


Et rigtig jubelindlæg her fra Nordsjælland


Julie



Avl af oldenborg

www.stutterilacour.dk


kvaliteteshestefoder i Nordsjælland

TRM produkter, Myoplast (muskelopbyggende), olie etc



SÆLGES:

Oldenborg hingsteplage

3 års DV hingst efter BH ROMANOV

0
0
Svar på denne tråd
 
 super----
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 22:04

Min hoppe skal også scanes snart...


Eva


www.stutteri-obbekjer.dk


Obbekjers Amazing Hero tilsalg


www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/237538/1/


Nye billeder kommer i uge 25

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Julie.
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 22:17

Tillykke med det, hvem er de drægtige ved?

Jeg venter Nando føl på min Urprinz hoppe til april næste år.


Mvh. Lotte



Oldenborger af sælges - der findes mere info om dem på www.staldmiller.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider