Men jeg undrer mig lidt, for udover den side er der kun stutteri Lærkebjerg der skriver at de har brugt den i 2004....og det er jo stutterinavnet du har i din signatur.
Vi har ikke brugt hingsten. Vi har købt en hoppe som tidligere har væet ifolet med hingsten. Derfor interessen
Her den anden dag snakkede vi så med Flemming Schultz som er tidligere har brugt Contact Me på nu vores hoppe. Han anbefalede os at bruge ham igen, da der var kommet et rigtig lækkert afkom ud af den kombination. Jeg er bare nysgerrig og ville gerne se billeder af hingsten.