Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Cantact Me - Hostener
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 11:12

Er der nogen herinde som kender til hingsten Contact Me? Den skulle være holstener :)


Mvh



Sandra Gastrup


En rigtig hue er BLÅ!

www.stutteri-laerkebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lærkebjerg
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 10:54

Jeg kan finde denne her:


www.allbreedpedigree.com/contact+ me2


Men jeg undrer mig lidt, for udover den side er der kun stutteri Lærkebjerg der skriver at de har brugt den i 2004....og det er jo stutterinavnet du har i din signatur.


Men har aldrig hørt om den før....


0
0
Svar på denne tråd
 
 Udredning
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 15:14

Vi har ikke brugt hingsten. Vi har købt en hoppe som tidligere har væet ifolet med hingsten. Derfor interessen :)


Her den anden dag snakkede vi så med Flemming Schultz som er tidligere har brugt Contact Me på nu vores hoppe. Han anbefalede os at bruge ham igen, da der var kommet et rigtig lækkert afkom ud af den kombination. Jeg er bare nysgerrig og ville gerne se billeder af hingsten.


Men tak for hjælpen :)



Sandra Gastrup


En rigtig hue er BLÅ!

www.stutteri-laerkebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan hang det sammen
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 19:18

Det er sådan det hænger sammen, men hvem er denne hingst efter?


Og hvor i verden befinder den sig?


Det ville måske gøre det lidt nemmere at finde den :-)



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider