Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Krydser finger.
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 09:47

Evidence skal scannes på mandag. Krydser finger for at det er lykkes i 3. forsøg mod alle ods. Det ville fryde mig meget, efter at have skiftet dyrlæge. Men det er en længere historie.

Men jeg tror faktisk det er lykkes da hun lige plusseligt har fået en glubbende appetit. Og det er meget unormalt for min hest.


Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene

Velgående fuldblodsplag sælges.


2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt hjem.


Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt. Mrk. Barefoot.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Krydser fingre
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 09:59

Jeg skal nok krydse fingre alt det jeg kan.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det samme
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 10:02

Her håber det lykkes for dig denne gang, det andet tære på en.


Skal selv have scannet tre i næste uge, ogjeg håber bare på de to, da den tredje desværre stod med en infektion efter at have kastet, så der er ingen forventninger :-)



Annette


Escapology T, til avlsbenyttelse !!


Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM !!


Safemate folingsalarmer udlejes !!


Føl, plage, hopper til salg på hjemmeside !!


www.escapology-t.dk !!


www.stutteri-taldorf.dk !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Krydser
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 11:51

Jeg vil også krydse fingre på mandag - både for din hoppe og min egen som jeg virkelig håber holder i første forsøg.


Alternativet med 1 times ransport af hoppe og føl er slet ikke til at overskue.







Mvh

Mette


Lille Hovgaard Hestepension






0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv øv øv.
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 15:43

Hun er nok gået i brunst idag.


Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene

Velgående fuldblodsplag sælges.


2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt hjem.


Bomløs sadel med underlag sælges. Helt ny og ubrugt. Mrk. Barefoot.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ifol....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 18:04

Blev ked af at høre din sms tidligere i dag.

Krydser stadigvæk finger for hun er i fol.


Hvad tid på dagen kommer dr. Dyr?


Camilla Gravers Johansen ©


Ejer af Jasmin og det smukkeste hingsteføl efter Saxo Højgård

©





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  13-06-2009 19:04

Jeg håber da stadig for dig, at hun er i fol... Men ville bare lige sige, at vi måtte ud i 4. brunst før det lykkedes at få min hoppe i fol. Hun var clean i svaber (2x), fik skyllet livmoderen (ren), fik penicillin og hormoner.. Nu SKULLE det bare lykkes! Da hun stadig ikke kom i fol i 3. brunst, skiftede vi hingst og BONUS - der var den...! Det er selvfølgelig surt, hvis det ikke lykkes i 3. forsøg heller, men man skal ikke miste modet :-). Det skal nok lykkes!

Held og lykke...


KH Anne Marie



Smil til verden og verden smiler til dig :-)


Den lykkelige ejer af Vickie Vestervang (Cille) og Poker Heart

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider