Jeg er ikke helt klar over, hvad de der shockwaves er. Ifølge min veninde, der er sygeplejerske, så er der lidt delte meninger, om det har effekt eller ej. Hun havde også svært ved at forklare mig, hvad det er, andet end at det er nogle impulser, der går ind og forstyrrer ionerne eller noget i kroppen, der hvor impulsen sendes ind. Det er ikke elektro, der kan risikere at gøre ondt.
Jeg bruger Johnny Sørensen fra Faxe dyrehospital, og han siger, de har haft god effekt med shockwaves. Jeg stoler på Johnny, så betyder det mindre for mig, at det er udokumenteret med effekten. Der gik jo også lang tid før, man anerkendte MSM og glucosamin herhjemme.. Måske er der andre læsere, der kan fortælle os om det?
Følle hedder altså Rubber Soul, det er hans morfar, der hedder Pablo
.
Jeg skal nok prøve at få taget et billede af ham på hårdt underlag. Og også et nyere et af hans mor. Indtil videre kan du se dette:

Billedet er taget ca. 3 uger før termin. Jo, damen forstår at vise sig frem for et publikum
.
Helt enig omrking hingstepræg. Jeg har aldrig før haft et føl med så meget hingstepræg så hurtigt.
Jeg prøver at begrænse græsindtagelsen for ikke at få for hurtig vækst, og holder fodringen i kort snor...