Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 At vente på føl.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 07:28

Ja min kære Dv hoppe havde Termin i Lørdags 6.6.


Der er dog intet sket endnu, udover hun har hævet yver, og er blød bagtil.


Hele dagen igår, holdte hun sig max 2o meter fra sit hus. ( Hun går ude endnu.)


Vente Vente Vente. Tålmodighed......


Andre der venter endnu ?


det er denne dame der er tale om:-)


Billede



Billede


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 07:58

venter endnu og kommer sikkert til det længe for damen har først termin den 12.07, så der er desværre længe til.


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 15:59

sys os selv jeg skulle vente mega længe.. men en eftermiddag kom der hvide vokspropper, og kl 23.25 kom føllet... havde alt klar osv, men var set ikk forbedredt psykisk.. hold fast det gik stærkt, og er stadig ikke kommet ned på jorden.. føllet kom natten til i går :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har ventet længe...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 17:21

Ja, jeg venter også med længsel. Min hoppe har i dag gået 25 dage over termin, og viser absolut intet tegn på snarlig foling

Hun er ikke blød, har ikke vokspropper, og har faktisk næsten intet yver... Øv hvor er det surt at vente... Det er første føl hun skal ha, så er jo super spændt...


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 18:30

Ja vente tiden er lang, der er heller ikk sket det store her idag. Bortset fra hun ikke viger fra hendes hus, men ingen tegn på noget ellers. Øvøv.


25 dage over, årh det længe, det har jeg slet ikk tålmodighed til... hihi


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 venten....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 19:29

min hoppe har haft stort, spændt yver siden 5. maj. Termin er 1. juli, men troede hun ville nedkomme tidl., da hun næsten har alle tegnene.


Mega frustrerende. Men har da fundet ud af, avl IKKE er noget, jeg skal gøre i. Har ikke nerverne til det. :)


Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 får snart travlt.
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 19:32

Vi har 4 Mustang føl på vej, så vi venter også spændt.

Hvis det kommet til at gå lidt hårdt til, så kan de faktisk komme indenfor ca. 7 - 14 dage - så bliver der vist ikke meget nattesøvn, da vi har overvågning i deres bokse og man skal vel følge med, ikke.


Vi har endnu ikke bestemt om vi igen skal give andre mulighed for at kikke med, som sidste gang, hvor Hurricane (Danmarks første Mustangføl) kom til verden.


Henrik

BestBreed Mustang

www.us-mustang.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overstået
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 19:42

Her det hele overstået. Vi fik 4 føl på 8 dage, men med en kombination af overvågning og folingslarm, så gik det endda uden det store tab af nattesøvn.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 her er det
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:06

også overstået, kun 3 dage over tiden og da Pipa er lånehest var det hendes ejer der havde nattevagt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv den ventetid
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 08:06

Hvor blir jeg bare misundelig på alle jer der har det vel overstået... Men et stort tillykke til jer også .


Og vi venter nu på 26. dagen og stadig ikke tegn på noget... Hvis ikke der sker noget i weekenden, får jeg hende lige tjekket af dyrlægen...


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 ventetid = stavnsbundet hjemme
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 10:52

Tja den søde ventetid, betyder for mig at jeg ikke kan tage væk i længere tid af gangen. Hoppen som havde termin d. 31/5 har endnu ikke folet. Min nattesøvn har kun været afbrudt enkelte ´gange, men nu ser det ud til at folingen er nært forestående. Hun har en voksprop på den ene pat, så ingen weekend tur over til kæresten for mit vedkomne.


Nu er det bare om jeg kan forvente at hun foler i den dejligt nystrøet løsdrift eller om hun sætter føllet til verdnen på græsset(som sidste år).


Indtil føllet kommer, sidder jeg så og overvejer navne til den lille ny...


Hvad får i andre tiden til at gå med??


Jordbrugsteknolog landbrug/hest - med vægt på hestevelfærd.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja ventetiden er lang.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 14:03

Fedt for alle jer der har det overstået.


Og alle os andre ja vi må jo vente.


jamen her går ventetiden med at passe en syg hest, så jeg er i forvejen tvunget til at være her hele tiden, Så håber snart der sker noget, Hun kredser rigtig meget omkring hendes hus på folden, så nu må vi se....




Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hcvejen
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 16:23

Nu må hun da snart fole :-)


Shetlandspony hoppe på 5 år sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 17:57

Hej


Er det min du hentyder til...??? Nej der er stadig intet sket desværre og hun er 10 dage over termin idag.


Grrrr.... Min tålmodighed er snart brugt op...!


Hun har hævet yver, er blød / hævet bag til, lidt mælkeløb men så er det også det.!




Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej igen...
Forfatter: 
Dato:  16-06-2009 19:21

Ja, her venter vi desværre også stadig.... Hun har idag gået nøjagtig en måned over termin, og stadig intet tegn på noget - hvor er det bare frustrerende


Har talt med dyrlægen idag, og sålænge hun har det godt, spiser osv. synes hun vi skal vente med at få hende tjekket til i næste uge, hvor jeg alligevel har en anden hoppe der skal scannes...


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vente vente
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 10:33

Vi venter på årets sidste (3.) føl. Hun ser lige så klar ud som din hoppe men har dog 10 dage til termin. Det er en 4 års WM hoppe.

Vores tålmodighed bliver sat på hård prøve må man sige.


Malene, Stald Nørreheden, avl af DV og Welsh




DV hoppeføl sælges ved fravænning. Far: Blue Hors Doolittle Morfar: May Black mmf: Leonardo II


Kontakt for yderligere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 mangler den sidste
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 11:23

Ja vi fik lykke udløst igår morges kl. 02.45 ca, da vores hope folet et særdels smukt hingsteføl til os 3 dage før termin, perfekt. Det var 1 nat hun havde alarm på, så ingen trætte øjne her. Jubii

Lige et billedet af smuksakken


Men vi mangler så bare den sidste hoppe som er sat til om 3½ uge, d. 11 juli. Vil bare gerne have det overstået nu. Men hun er også bare kæmpe stor nu.




Bedækning tilbydes med både kåret dartmoor hingst (matrialeprøve vinder 2007) og kåret cremello hingst (DPA).


Super Palomino hingsteføl tilsalg fra d. 26.6.08.





0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 15:45

Holm ej hvor skønt får jer.... tillykke med følle


Ja os andre må jo ha lidt tålmodighed... :-) Har jeg dog snart ikke mere af. Hun virker bare så klar, men intet sker. De sidste par dage har hun været rigtig dame sur, hun plejer at være så super sød.


En mdr over er godt nok også længe hva... ?


Men ja, det kommer når det kommer.!


Et billede fra igår.


Billede





Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 puha da da
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 15:53

Godt det ikke er mig, man bliver bare så træt af at gå og vente og vente


Håber det snart er overstået for dig og du for et super fantastisk føl ud af alle anstrengelserne.


Bedækning tilbydes med både kåret dartmoor hingst (matrialeprøve vinder 2007) og kåret cremello hingst (DPA).


Super Palomino hingsteføl tilsalg fra d. 26.6.08.





0
0
Svar på denne tråd
 
 holm du har ret.
Forfatter: 
Dato:  17-06-2009 16:18

Ja du har helt ret, det er trættende at vente.


Man planlægger jo mindst mulig så man kan være hjemme og ha et øje på hoppe dyret. Så det er ingen hemmelighed at jeg gerne snart vil ha det overstået.....




Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kom mustang føl #1
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 07:06

Her er de første billeder af Mustang hingsten Tumbleweed.


www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=167641


Så mangler vi kun de sidste 3 drægtige hopper.


mvh
BestBreed Mustang
www.us-mustang.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 us mustang
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 07:25

årh tillykke skønt føl i har fået jer.''


¨Men du har jo 3 mere så du kan jo stadig vente med os andre. ;-) Nu må det snart være min tur altså.!


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også mig...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 08:19

Også gerne min tur... Ej, hvor er det bare hårdt at vente så længe. Især når vi havde ventet to føl i år, og den ene viste sig at have smidt det, og den anden så synes den skal gå som elefanterne....


Endnu en dag uden yver eller andet tegn på snarlig foling


Og i går tog hun lige en ærsrunde på folden med halen lige i vejret og fuld gallop, så meget besværet er hun heller ikke - men tyk det er hun godt nok


HVOR ER DET BARE HÅRDT AT VENTE SÅ LÆNGE...


Og som jer andre der venter - man kan jo ikke planlægge noget som helst!!!


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det må i godt
Forfatter: 
Dato:  18-06-2009 09:00

Det må godt bliver jeres tur nu, for vores ventetid er blevet meget sjovere nu, når man kan hygge sin med sådan en lille laban.


Henrik

BestBreed Mustang

www.us-mustang.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 tålmodighed.... NOT
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 18:49

Ja det må gerne blive min tur snart. Jeg venter stadig.


hva med jer andre ?


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja jeg venter
Forfatter: 
Dato:  19-06-2009 19:05

Også.

Og det er hårdt. Nattevagterne er begyndt - siden tirsdag - og når man også er staldmester og skal arbejde er jeg ved at være godt kvæstet.

Og jeg er ufattelig bekymret, tænk hvis det går galt. Er første gang jeg prøver sådan noget her :-)

Min underviser har sagt at der skal gå lang tid før jeg selv får børn, for jeg bliver vidst frygtelig :-P

Da hun var på fold i dag og jeg sov igennem velvidende at andre holdt øje med hende, vågnede jeg ved at jeg drømte at hun fik et dødt føl og selv døde fordi jeg ikke var der - fløj ud og kiggede til hende på folden. Totalt åndsvagt..

Hun har heldigvis fået 3 før. :-) så hun kan jo godt...

Hun har sat stål, er meget blød bagi, er begyndt at klø sig ved halen, har lidt mælkeløb, dog ingen vokspropper. Og hun er meget hævet deromme ;-)

Så alt tyder på hun snart får.. Håber det bliver i nat :-D




0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 09:25

Hej


Ja det er hårdt med nattevagter. Kender det udemærket.


Jeg venter jo så desværre endnu.. ØVØVØV...




Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kom det
Forfatter: 
Dato:  22-06-2009 10:11

Så kom årets sidste føl her. Søndag morgen kl 6.25 folede den ene af vores WM hopper en fin lille hingst .


Han er musegrå i farven (bliver skimmel) ,med blis og 3 sokker.


Det hele foregik stille og roligt og fuldstændig efter bogen .


Skønt at have det veloverstået med alle føl .


Pøj pøj til jer der venter endnu.


Malene, Stald Nørreheden, avl af DV og Welsh




DV hoppeføl sælges ved fravænning. Far: Blue Hors Doolittle Morfar: May Black mmf: Leonardo II


Kontakt for yderligere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 09:48

Stald nørreheden


TIllykke til dig - dejligt at have det hele overstået.


Ja jeg venter jo " desværre" endnu


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Venter også her...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 10:09

Ja, min hoppe er i dag gået 40 dage over, og stadig ikke tegn på noget. Dyrlægen kommer og tjekker hende i dag, så jeg er ret spændt....


Stort tillykke til jer der har det vel overstået


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 oss her
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 10:22

Jeg venter også - har aftalt med hoppen at den godt må komme i nat, da det passer med at jeg har fri imorgen og fredag formiddag ;-) Men hun ser ikke ud til at være enig i at den er klar til at komme ud ;-)



Mvh


Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjs
Forfatter: 
Dato:  24-06-2009 10:38

Ja det er så hårdt at vente altså.


Min dyrlæge kommer om lidt og tager blodprøver på lille emmy. Så hun får lige lov og tjekke hende hoppe dyret nu hun er her.!




Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



0
0
Svar på denne tråd
 
 altså altså
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 17:28

Grrrrr nu vil jeg snart ha mit føl.


Idag ser hun sådan ud./ Med en termin d. 6.6 må der gerne snart ske noget......Hårdt at være på ventevognen.



Billede


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er helt enig...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 17:40

Det er super hårdt at være på ventevognen!!! Her var terminen så bare 16. maj, og stadig intet tegn på snarlig foling .


Hun blev tjekket af dyrlægen i går, og alt ser fint ud. Og hvis så bare var en garvet hoppe, så man vidste, at det var bare sån det var, men når det er en førstegangs, blir man altså også lidt nervøs...


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 16. maj
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 19:05

Har du styr på bedækningen?


Normalt vil tidlige bedækning, der giver foling i januar, februar, marts og april ofte være med overskredet termin, men sommer folinger kommer næsten altid til tiden.




Mvh

Henrik


BestBreed Mustang

"True Horse Power"

www.us-mustang.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjs
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 19:55

Halløj.


Yes jeg har fuld styr på bedækningen og hendes scannings papir osv.

Hun har haft føl før og gået over tiden før, så er ikke så bekymret jeg er bare utålmodig.


Dyrlægen var ude at tilse en syg hest jeg har i¨går.


Men hende her hun går bare og hygger sig med at være gravid :-) Hun spiser og trives fint.


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



0
0
Svar på denne tråd
 
 hov glemte lige
Forfatter: 
Dato:  25-06-2009 19:56

Hendes termin var også først 6.6 som der står i 1 indlæg :-)


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt styr på bedækningen
Forfatter: 
Dato:  26-06-2009 12:30

Har desværre helt styr på bedækningen ... Alt passer sammen, scanningen indberetningen fra hingsteejer osv. Hun blev også sprøjtet i brunst af flere omgange, så hvis noget skulle være usikkert, så skulle hun ha termin tidligere end 16. maj - desværre...


Kan godt forstå der tænkes sån, har selv dobbelt tjekket igen og igen...


Tror faktisk hun er ved at sætte en lille smule yver nu


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kom mustangføl #2
Forfatter: 
Dato:  27-06-2009 19:58

Så komme der føl fra Strawberyy Wine - et dejlig hoppe føl.
Billeder kommer i morgen.


Det var en mark foling omgivet af de andre drægtige hopper og Brandy med føl.


Mvh

Henrik


BestBreed Mustang

"True Horse Power"

www.us-mustang.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu går det stærkt
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 07:18

Så fik vi også gang i Dixie, som nedkom med en meget stor hoppe i nat kl. 0045.


Mvh

Henrik


BestBreed Mustang

"True Horse Power"

www.us-mustang.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 07:36

Us Mustang


Ejj tillykke hvor er det dejligt for jer....


Jeg venter endnu. _ MEN efter pendulet får jeg et hoppe føl på onsdag... Seriøs spændende om det passer ;-)


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 10:45

Stort tillykke herfra...


Her venter jeg stadig, men nu begynder hun at blive ret sur på hestene i folden ved siden af... Håber det er fordi det er op over


Onsdag ville også passe fint her - der kommer dyrlægen alligevel i anden anledning


Zalikka

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja her går
Forfatter: 
Dato:  29-06-2009 15:59

jeg også og venter. ved endelig ikke hvornår hun har termin. men hun har sat yver, og så det er alletiders at klø rumpen, hun holder sig lidt på afstand fra de andre heste/ponyer. og holder sig tæt på løsdriften. og så er hun begyndt at hæve en lille smule op ved skamlæberne.

så jeg er glad for at jeg går hjemme så jeg kan holde ekstra øje med hende. plus at vi også tager hende helt ind om natte nu, hvis nu hun skal have hjælp.


så her venter jeg også tåldmodigt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 godmorgen
Forfatter: 
Dato:  30-06-2009 06:48

Nå piger er der sket noget hos jer ?


Jeg venter endnu, men det skulle jo efter pendulet blive i morgen...


NØØØJ hvor er jeg dog træt af og vente..... GRrrrr



Go dag til jer..


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja her er
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 11:21

så min hoppe, er i tivl om hun skal have, men jeg krydser fingre smil, det vile være en extra bonus ihvertfald, da jeg først købte hende i feb.

Billedet er taget igår 30 juni

Billede


Hilsen Mia


Knabstruppere er bare sagen


www.stutterimilby.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Følle...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 15:03

Hva så Christina, er der sket noget?


Hvem er det hun skal have føl efter?


Mvh Kirstine

0
0
Svar på denne tråd
 
 halløj
Forfatter: 
Dato:  01-07-2009 16:23


Hun har stået i sit hus hele dagen, og gør det stadig.


Normal efter morgenmaden går hun op og græsser men ikke idag.


Så jeg tror der sker noget inden midnat, hendes adfærd er i hvert fald ikk normal:)


Hun er i folet med en oldenborg hingst.!






Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.



Clip on hair extension sælges. / pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores sidste føl i år
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 14:21

Så kom vores 4. og sidste Mustang føl i år endeligt.

Det blev en hingst, så bare er helt utrolig kontaktsøgende.

Han kom til verden i går kl. 21.30 og da vi havde set ham gå og drikke forlod vi stalden. Næste morgen kom han straks hen til boksdøren for at snakke og når man går ind i boksen, står han klar til at blive nusset overalt.

Billede


Mvh

Henrik


BestBreed Mustang

"True Horse Power"

www.us-mustang.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Østergaard
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 15:29

Stadig ingen føl????

0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjs
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 18:02

Us Mustang hvor er han fin ;-)


Lykkegård... Desværre, Jeg venter endnu...!


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.


EQUIPAGE stævne jakke sælges sort/str 38

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 18:42

Nej hvor træls....

Nu er ventetiden bare ved for lang...

Håber at alt er okay.

0
0
Svar på denne tråd
 
 halløj
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 18:45

lykkegård.


Ja vente tiden er meget lang.


I følge dyrlægen er alt ok. / så vi ser lige an lidt endnu, følle sparker ivrigt så der er fuld liv.


Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside


Bedækning Tilbydes V/ OX Hingsten Falkhan Expresso.


Mvh Christina.


EQUIPAGE stævne jakke sælges sort/str 38

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-07-2009 19:18

Det lyder godt.

Men lidt underligt hun går så lang tid over.

Men glæder mig til at høre mere...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  21-07-2009 09:57

Jeg ville få en dyrlæge ud og kigge på den hoppe,evt. en anden end den der hidtil har tilset hoppen,for det er ikke normalt at en hoppe går 1,5 måned over termin.

Som i alle andre tilfælde,der har været oppe her på HN,ja så må jeg desværre indrømme,at jeg tror der er noget galt med føllet,og jeg ville i aller højste grad,være meget bekymret for hoppens ve og vel.


I samtlige tilfælde her på HN,har dyrlægen også hårdnakket holdt på at alt var ok,men i sidste ende var sandheden en helt anden.

Er det en dyrlæge med særlig interesse i reproduktion,ellers ville jeg finde sådan en,tvivler på at en der ikke laver meget andet i sommerperioden,bare ville stå til i sådan en sag?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-08-2009 20:27

Stadig intet nyt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx.
Forfatter: 
Dato:  05-08-2009 09:34

har du fået føl?

for nu har den da gået meget længe, snart 2 månder over tid.

er i sikker på den er med føl? har aldrig hørt om hopper der går så lang tid over, terminen må være helt gal,eller noget andet der ikke stemmer overens.men glæder mig til og høre hvordan det går med hoppen og om der er kommet føl.

lad os høre når der sker noget nyt.

Anja


Heste ejendom sælges, der er 9 hektar jord, der er udlagt i græs.14 heste bokse.12 km til ålborg. skriv eller ring for yderliger info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-09-2009 12:24

Hej

måtte lige grave lidt efter tråden.

Hvordan er det gået?


0
0
Svar på denne tråd
 
 cyster
Forfatter: 
Dato:  05-09-2009 16:52

Der er en anden tråd på opslag og billeder hvor hun fortæller at det viste sig at den ikke var drægtig. Det var i stedet cyster den havde.


Malene, Stald Nørreheden, avl af DV og Welsh




Skønt dressurbetonet og yderst velgående DV hoppeføl sælges . Far: Blue Hors Doolittle Morfar: May Black mmf: Leonardo II


2 WM hingsteføl sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-09-2009 09:16

Okay tak for det.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider