Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Broget Onassis
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 21:27

Pyha, så kom han, vores dejlige Onassisføl. Og denne gang er farverne lige som vi havde ønsket.

Han har dejlige lange ben og et fint lille hoved.


På billedet er han 15 timer gammel.


Denne gang er det vores RDH hoppe Jatrona, som har folet.



Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Le mioche står nu til avlsbenyttelse.
Vi har lavet en god aftale med:
Helle Hautopp & Kristian Svenningsen
www.festigaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 PERFEKT!!!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 21:31

Hej igen...

STORT tillykke, sikke en lækker udstråling og perfekt "maling"

Har fyren fået navn ?


Kh Sanne


* Torriggaard - Avl af Pinto´er *

Maj 2009 - "Just A Little Dream"

Broget hoppeføl efter BH Doolittle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 21:55

Stort tillykke med føllet! Han ser rigtig lækker ud - og er blevet meget flot broget.


I øvrigt er jeg den nye ejer af Hedens Pandora. Hun er simpelthen bare så dejlig En rigtig lille nussetrold!


mvh Stine


Araber og pinto araber

http://www.sk-farm.dk


- nu også med shettere!


Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke :)
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 21:59

Stort tillykke! Så fik I den ønskede maling.. Hvor ser han smart ud - ser ud til at have et yndigt hoved! Hvad er moderen efter? (Selvom jeg sandsynligvis ikke kender det, hvis det er pintoafstamning..)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort....
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 22:12

Tillykke ..... hvor er han bare flot....



Lækker hesteejendom til salg.



Pintostutteri Vesterlund



Elitepintohingst tilbyder bedækning

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Tak
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 22:22

Tak for de fine ord, det er altid "vildt dejligt" når ens drømme bliver virkelige. Jatrona er jo efterhånden en lidt ældre dame på 18 år, så et broget føl var ønsket. Det måtte dog godt ha været en hoppe, Da vi gerne ville ha en afløser med Jatronas afstamning. Vi prøver igen.


Sanne: navnet er vi meget uenige om, der er jo 4 der vil bestemme, så det kommer til at tage tid. Det må en hel del familieråd til. Går det godt med dit fine føl?


Stine: Jeg har fået et lille vink af Dalbo. Og vi er meget glade for at Pandora er i gode hænder, og så hos pinto-folk


Anne.Sofie: Jatrona er fra Holland og efter Samber. Derfor er hun også kåret i DV som RDH hoppe, og føllet bliver brændemærket i DV. Han kommer også til følskue i region 7.

Jatrona er også kåret i Pinto Foreneingen


Han har været på fold hele dagen, han har brug for at få stængerne rettet ud, så en godt brugt fold er vist lige sagen i nogle dage.




Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Le mioche står nu til avlsbenyttelse.
Vi har lavet en god aftale med:
Helle Hautopp & Kristian Svenningsen
www.festigaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 RDH pinto
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 22:32

AnneMarie: Lækkert at avle pintoer, der også er kåret godt i DV - så er der jo ikke så stor risiko ved at vælge DV-hingste og 'risikere' at få et almindelig farvet føl :) Hvad skal Jartrona ifoles ved i år?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Don Kennedy
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 08:54

Vi har valgt Don Kennedy efter Donnerhall til jatrona i år. Kennedy var til kåring i Herning i marts måned. En rigtig dejlig hingst, med en særdeles god gang.


Og du har ret, det er en stor fordel at de er kåret begge steder.



Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Le mioche står nu til avlsbenyttelse.
Vi har lavet en god aftale med:
Helle Hautopp & Kristian Svenningsen
www.festigaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 10:15

Endnu engang, med endnu et dejlig føl, og kan godt forstå I gerne ville have haft et hoppeføl, men hun skal da nok nå at få nogen stykker til.


Desuden skal der jo også være nogen der laver nogen gode broget hingste, til Pinto Foreningen, samt nogen der kan lave lidt reklame i Herning :-)


Har I besluttet hvad PingPong skal ifol med i år ??


Hvad med Le Mioche, har han haft nogen hopper ?? (Ja, det var lige tyve spørgsmål, men ikke fra professoren)




Annette


Escapology T, til avlsbenyttelse !!


Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM !!


Safemate folingsalarmer udlejes !!


Føl, plage, hopper til salg på hjemmeside !!


www.escapology-t.dk !!


www.stutteri-taldorf.dk !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 En med det hele, tak ;o)
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 12:16

Tillykke med føllet - han ser pragtfuld ud!! :D


*
ALLE PONYER TIL SALG - GIV ET REALISTISK BUD


FB Gangster
Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009


0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 12:43

Tillykke med det fine føl.

Det er godt nok nogle fine tegninger den har fået.


Galopmenneske

- med forkærlighed

for military og pinto



Lækker hoppe fra 08, en rigtig gummibold

Kommende konkurrencehest, eller måske avlshoppe?

Skal sælges nu....

0
0
Svar på denne tråd
 
 sejt...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2009 22:27

Tillykke med drengen


hvor er han dog fin ....






SAMONDO PIH 61
INDGÅR IKKE I DANSK PINTO AVL 2009

TIL SALG: SAMONDO PIH 61 -AVL/RIDNING

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  08-06-2009 08:07

Tillykke med din Onassis dreng. Han ser rigtig fin ud! Kom gerne med flere billeder når han er foldet helt ud!!


Venlig hilsen


Terese


Salgsheste - se www.designhorses.dk
og

www.DV-Hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Tak
Forfatter: 
Dato:  09-06-2009 21:18

Endnu engang tak, vi er rigtig glade for ham, og syntes at han bliver bedre og bedre for hver dag.


Nu venter vi på at det er Ping Pongs tur til at fole, det er spændende, hun er meget tyk.


Annette: Nej mht. PP vi har ikke besluttet os endnu, vi vil lige se hvad der kommer, på et tidspunkt skal vi prøve en spring hingst, og der er jo mange at vælge imellem. det bliver svært, så vi skal nok have nogle gode råd...til den tid.


Le Mioche er i fin form, og trives på Festigaard. Det er et super godt sted, og nogle mennesker som har alt den erfaring som vi mangler. Le Mioche tager alt med ophøjer ro, og nyder opmærksomheden. Han går på fold ved siden af hopper, det stresse ham ikke, det er dejligt.

Og hoppper, jo det er ok, selvfølgelig ku vi ønske mange flere, men det er jo nok ikke lige i år.



Jeg sætter lige et billede ind af "lillemanden" vi kan ikke finde det rigtigt navn.




Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Le mioche står nu til avlsbenyttelse.
Vi har lavet en god aftale med:
Helle Hautopp & Kristian Svenningsen
www.festigaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 08:05

han er godt nok rigtig fin også i den rette kulør.. jeg kan godt lide brogede heste..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:32

han ser da rigtig fin.

Venligst Marianne



www.staldnyberg.dk


Bedækning tilbydes...

Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilykke
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 08:31

Mange gange tillykke med det smukke føl, det er bare dejlig når man få et så flot broget afkom.


STUTTERI HØJGÅRD

AVL OG SALG AF PINTO OG HOLSTENER

www.stutteri-hoejgaard.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt med kulør...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 19:48

Hej!


Stort TILLYKKE med den dejlige brogede følbasse

Dejligt, dejligt udtryk og flot kulør.

kh.

Lene


SVALEGÅRD Lene & Daniel Folmann Petersen


* Avl af Dansk Varmblod med kulør...

* Salg af føl af egen avl

* Velhåndteret og med særdeles godt temperament


www.svalegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider