Endnu engang tak, vi er rigtig glade for ham, og syntes at han bliver bedre og bedre for hver dag.
Nu venter vi på at det er Ping Pongs tur til at fole, det er spændende, hun er meget tyk.
Annette: Nej mht. PP vi har ikke besluttet os endnu, vi vil lige se hvad der kommer, på et tidspunkt skal vi prøve en spring hingst, og der er jo mange at vælge imellem. det bliver svært, så vi skal nok have nogle gode råd...til den tid.
Le Mioche er i fin form, og trives på Festigaard. Det er et super godt sted, og nogle mennesker som har alt den erfaring som vi mangler. Le Mioche tager alt med ophøjer ro, og nyder opmærksomheden. Han går på fold ved siden af hopper, det stresse ham ikke, det er dejligt.
Og hoppper, jo det er ok, selvfølgelig ku vi ønske mange flere, men det er jo nok ikke lige i år. 
Jeg sætter lige et billede ind af "lillemanden" vi kan ikke finde det rigtigt navn.
