er jeres hopper i tip top form og uden "sommervom" til kåring?
jeg ku godt tænke mig at høre hvordan i forbereder jer til kåring for førstegangs deltager?
jeg har fået min nye hoppe hjem, men jeg vil vente til næste år med at stille hende op...
jeg kan ikke ligge billeder ind, men hun er på min præs, oldenborg hoppe efter mozart på syv år.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet