Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 floristbørn
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 21:20

Hej med jer,


venter stadig på min floristbaby og kunne godt tænke mig at se andres....så kom frit frem


mange hilsener

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Falstaff
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 21:35

Vi fik et dejligt hingsteføl for 18 dage siden. Bedårende smuk, ædel og særdeles velgående i alle 3 gangarter.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 22:50

Kom nu ud af busken, med jeres børn. Håber han bliver godkendt i år, så vi kan bruge ham.


5 års KNN hoppe efter May Sherif DVE 250, Thunder Boy KNN 96 sælges. 35000,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Florist
Forfatter: 
Dato:  04-06-2009 22:56

Jeg har kun et billed fra hun var helt ny, må lige få taget nogle nye, for hun er snart 2 mdr. og kæmpe stor.


Tillykke med jeres Charlotte, han ser fin ud..


Vores er så nysgeri, at hun nærmest løber efter en i folden, og min svoger ligger og putter med hende i boksen, så godt hoved det har hun ihvertfald. ;o)



*** 3 lækre føl sælges, 2 hingste og 1 hoppe****

Alle dressur afstamnninger til den kræsende rytter

Se stald-neergaard.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er ....
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 02:25

....Abigail efter Florist. Hun er 1 uge på billederne.

Hoppen er så vidt jeg husker ren Oldenborg og er den gamle tunge type.

Det er mine staldejere der har fået hende, hun er super sød.


Beklager billedkvaliteten.






Hilsen Christina

med

Kanoa (FRB) og Madelaine af nord-Als (Shet.)



0
0
Svar på denne tråd
 
 her er min
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 10:48

Jeg fik et hoppeføl, d.11 maj. Hun er ædel, langbenet og velgående.



Lisbeth

Slaugårdvarmblod - når farven også er en faktor


Gribaldi hingsteføl f. 04.04.09 - til salg (din kommende dressurhest i spændende farve)

Hoppeføl e. Florist DVH 964 f. 11.05.09 (til salg)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingsteføl
Forfatter: 
Dato:  05-06-2009 12:57

Jeg fik et hingsteføl den 9 April.


Sindsmæssigt den nemmeste hest at arbejde med!!! Super skøn!



Mvh Charlotte


- særdeles tillidsfuldt hingsteføl sælges


Besøg os på..

www.staldl.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 nam nam
Forfatter: 
Dato:  06-06-2009 21:37

Ja, nu glæder man sig jo bare endnu mere Tak for billederne, sikke nogle lækre bebser - dem kan I da være godt tilfredse med!


Hilsener

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider