Hej jeg red Ciki som Gitte har til.
Og jeg kan kun sige at hun var fra første dag meget nem at arbejde med, havde INTET at sige til at der kom rytter på og var ligeglad med hvad vi nu fandt på.
Efter en uges ridning var hun 100% styrbar og havde tjek på at når vi klemte med schenklerne skulle vi trave og gik let og sugende på tøjlen....
Da hun kom hjem efter 2 mdr havde hun styr på højre og venstre galop. Var 100% trafiksikker ( var kold over for store landbrugsmaskiner og div. busser og lignende) var i holdning og arbejdede bagfra og min datter på 5 red selv rundt på hende og skridtede hende af. Men den store springer blir hun nok aldrig *G* ( vel Gitte

)
Hun var stabil og pålidelig og MEGET arbejdsvillig, det eneste problem der var: man skulle som rytte passe på at man ikke kom til at gå for hurtigt frem pga hendes store vilje til at arbejde for sin rytter. Og det er ud fra synspunktet at man skal ikke presse ungheste i tilridnings fasen!
Kort sagt: Hun elsker at arbejde!!! Samtidig har hun nogle kanon gode bevægelser og en virkelig dejlig hest at ride. Jeg er sikker på det er en hoppe der vil komme langt med den rigtige rytter!
--
Christina