Nu har flere spurgt mig hvornår min hoppe har fået føl, og svaret er ALDRIG
Kan en hoppe på 14 år virkelig have patter der ligner at hun som minimum har fået føl sidste år?
Har aldrig selv tænkt over det, men i år er der flere, som aldrig har mødt hende før, der har spurgt hvor føllet er. Og de mener fordi hun har patter som en hoppe med føl.
Jeg har haft hende i 7 år og har prøvet at ifole hende uden held. Hvad jeg er oplyst om har hun aldrig haft føl.