Hejsa,
for ca. 3 uger siden var der lidt indtørret rødt snask i min hoppes hale. Når jeg pillede i det, blev det til små, firkantede stykker.
I dag var der en lille rød hinde over nederste stykke af skeden. Jeg prøvede at få det af med en vaskeserviet, men det sad godt fast.
Begge gange har jeg snust meget til det, jeg kan ikke få det til at lugte af blod, men det må det jo være når det er (lyst)rødt?
Det kunne let overses, hvis ikke jeg havde for vane at vaske hende ved øjne, rumpe etc. hver dag.
Hun har termin om 4 uger, regnede med, følle ville komme tidligere, hun har haft stort spændt yver i 3-4 uger.
Men har ikke hørt om det snask før, er det et dårligt tegn? Jeg vil selvfølgelig ringe til dyrlægen, men spørger lige her, før jeg går helt op under loftet.
Lone