Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Snask ved skeden (blod)?
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 17:13

Hejsa,

for ca. 3 uger siden var der lidt indtørret rødt snask i min hoppes hale. Når jeg pillede i det, blev det til små, firkantede stykker.

I dag var der en lille rød hinde over nederste stykke af skeden. Jeg prøvede at få det af med en vaskeserviet, men det sad godt fast.

Begge gange har jeg snust meget til det, jeg kan ikke få det til at lugte af blod, men det må det jo være når det er (lyst)rødt?

Det kunne let overses, hvis ikke jeg havde for vane at vaske hende ved øjne, rumpe etc. hver dag.

Hun har termin om 4 uger, regnede med, følle ville komme tidligere, hun har haft stort spændt yver i 3-4 uger.

Men har ikke hørt om det snask før, er det et dårligt tegn? Jeg vil selvfølgelig ringe til dyrlægen, men spørger lige her, før jeg går helt op under loftet.

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 17:40

Det kan sagtens bare være slimproppen der er gået.

Det er sjældent man opdager dette. Det kan være dit føl allerede kommer om et par uger eller måske kun en uge ;o)

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

*Logik Møldrup*

0
0
Svar på denne tråd

rødt slim
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 22:39

Min havde 3 uger før tid noget rødt slim bagi og i halen, jeg ringede til dyrlægen. Han sagde at hvis ellers hoppen havde det fint og ikke havde feber, var det iorden. Der skete ikke noget og hun fik 3 uger senere et fint hoppeføl :)

Pøj Pøj med det....

Folealarm udlejes...

Ledig medio juni og resten af året...

kontakt mig her eller pr mail: herlev_mori@hotmail.com

Gasbeton sælges www.billiggasbeton.dk

Nu med to Romanov piger i stalden :)

0
0
Svar på denne tråd

tak :) .....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 15:39

tak for svar begge to. Slimprop - nøj, man lærer nyt hver dag, det har jeg ikke hørt om før :)

Jeg regner egentlig med, det bliver indenfor en uge, hun har mega hævede ben, maven går ned i en spids. Men lad os nu se - hun kan nå at snyde mig mange gange :)

Tak for svar!

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider