Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Quaterbackføl 2009
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 17:36

Så er Højmarkens Quantus 9 uger. Bærer præg af god hoppemælk...


Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tror da også
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 17:40

hun skummer fløden :0). Men bortset fra det, ser hun nu rigtig skøn ud.



Hilsen Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback følle
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 18:36

Sikke fin han er. En rigtigt lille "tyk rullepølse" ligesom min

Skønt udtryk den har. Hvordan er den gående og temperamentmæssigt ?


Er det mon hopperne der malker godt


Mit hoppeføl efter Quaterback er en stor rullepølse efterhånden - hun mangler ikke noget.




Jeg har desværre ingen gode nye billeder, men her kan du få en fornemmelse af tykkedyret.




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


PASSIER OPTIMUM DRESSURSADEL SÆLGES - KUN BRUGT FÅ GANGE


4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 lillebror
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 21:43

Ja min dreng er jo ikke helt så gammel endnu, men han er stadig sød at se på


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Hingsteføl født 14/5-2009 efter Quaterback

Til salg :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rullepølsen
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 23:05

Her lidt billeder af rullepølsen idag. Hun er 7 uger gammel








Desværre i dårlig kvalitet da jeg kun havde lommekameraet med.

Jeg må snart få taget nogle nye i god kvalitet.



Ariaan:

Han ser rigtig fræk ud. Glæder mig til at se flere billeder





- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


PASSIER OPTIMUM DRESSURSADEL SÆLGES - KUN BRUGT FÅ GANGE


4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 hingsteføl
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 09:31

Salvie fik d. 24 maj et smukkt hingsteføl efter Quaterback, BH Silvermoon, Schwedengruss. Desværre havde den lille fyr ikke den bedste start, da han ikke ville dige og blev født med senesyltefod på begge forben. Dyrlægen var her i over 4 timer og ved hjælp fra ham, sutteflaske, og tålmodighed spiste han selv inden for et døgn. VF har rettet sig, ved hjælp af tetracyklin og stækøvelser, HF er langt bedre nu , men ikke optimal.




Mvh Heidi Stage

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 10:57

Her er mit Quaterback føl, hun er 5 uger.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 16:47

De ser fine ud, jeres Q-babyer Hvordan sys i de er gående? Sys det ser rigtig fornuftigt ud hos min

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige babyer.
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 17:50

Lækker lækker lækker. Tillykke alle sammen.


Mange vrinsk fra Evidence xx, Spotlight xx og Lene



2 smukke løvehovede kaninunger søger nyt godt hjem.


Smil. Og verden smiller til dig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heidi..
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 18:38

Heidi:

Min dreng stod også stejlt da han var ny, 1. dag stod han på tå spidsen på det ene forben, og stejlt på det andet, havde dyrlægen ude for at se om vi skulle igang med tetracyklin, men allerede en dag mere så stod han på hovfladen på det ben hvor han ellers havde stået på tåspidsen, og dyrlægen synes vi skulle give ham lidt tid, han står fint nu, men har også været meget ude.

Er bare glad for at vi slap for den tetracyklin kur, for den lyder ikke særlig sjov, men selfølgelig smart at man kan hjælpe de små på den måde.

Håber at din fine følle også kommer ned og står rigtigt nu hvor han får hjælp.

1. dag stod min følle lige som din på billed nr. 2.

Og som sagt, allerede på anden dag stod han på hovfladen.


Fandt lige et billed fra anden dag





Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Hingsteføl født 14/5-2009 efter Quaterback

Til salg :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 1 måned
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 00:22

Så blev drengen 1 måned og det fejrede vi ved at tage en masse billeder :-)




og lige et af det yndige fjæs


Synes han har udviklet sig rigtig godt siden sidst jeg så ham, han er jo ikke hjemme ved mig, så det er vel 14 dage siden jeg så ham sidst.


Gangen er bestemt heller ikke tabt bag en vogn, hvilket jo er rigtig glædeligt, da det jo var håbet ved at bruge Quaterback


Ny hjemmeside

www.stald-ovenskov.dk


hingstelisten er stadig i luften her


Hoppefødt født 30/4-2008 efter De Noir

Hingsteføl født 14/5-2009 efter Quaterback

Til salg :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Suzie Q
Forfatter: 
Dato:  14-06-2009 12:18

Holtegårdens Suzie Q er 2 måneder nu og ser sådan her ud:



Vi er meget glade for hende. Der er også lidt rullepølse over hende. Nok malker vores alle sammens hopper godt, men jeg tror altså ikke, vi kommer til at se supersmalle Q-afkom. Jeg er i hvert fald glad for, jeg har brugt ham på den ædle af mine hopper.


Her 1½ md. gammel:


Spadsere, det kan hun, ligesom jeres andres kan efter billederne at dømme.



Ditte

Hoppeføl 2009 efter Quaterback/Romanov/Pablo

Hingsteføl 2009 efter Blue Hors Rush Hour/Pablo/Sendbote, TIL SALG

Skimmelbroget pony-vallak, 2008, slutmål ca. 138, TIL SALG

Holtegården

Nysted

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  15-06-2009 18:58

Her er min prinsesse 8 uger på lørdag






0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føller
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 12:47

Hvordan går det med jeres Quaterback føller ? Er de stadig runde og hvor store er de ?


Min er blevet lidt mindre "rullepølse", men er stadig en smule rund.


Hun har stadig et dejligt temperament - er meget selvstændig og meget nysgerrig og kælen.

Hun er begyndt at være lidt mere legesyg - jeg var ved at være helt bekymret over hvor rolig hun var.


Hun er nu 4 måneder og måler 130cm


Jeg har desværre ingen helt nye billeder.




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder af Højmarkens Quantus
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 17:58

www.ridehesten.com fra følskue i reg.II d. 2. august


Med venlig hilsen Lene


www.hestebamserne.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uvidenhed
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 18:16

Sidder her og griner af mig selv.


Trådstarters overskrift fik mig til at se et billede af et føl som quarterback på et amerikansk fodbold hold!!


Men skønne følbasser I har jer :)


Løsdrift søges til hingsteføl pr. 1. november 2009

Storkøbenhavn/Nordsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 aprillia
Forfatter: 
Dato:  09-08-2009 20:19

Har du direkte link til billederne ? Der er nemlig mange.


Hvor gammel er han og hvor stor er han ?




- Yuki



Med salathesten Rigola - og nu med føl efter Quaterback


4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering på Quaterbackføl
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 13:21

Hvordan udvikler jeres føl sig ?


Min er utrolig nem at have med at gøre, og jeg synes hun udvikler sig positivt


Lige nu er hun lidt "teenager" - dvs. alt går lidt langsomt. Hun løber ikke så meget rundt hele tiden som tidligere - jeg tror hun vokser en del pt.


Sikke tiden går - allede 5,5 måneder gammel













Hun er ved at blive noget "rødhåret" i manen og halen. Mor har også lidt røde hår - gad vide hvilken farve det bliver ?




- Yuki



Med salathesten Rigola småkagehesten Qookie



4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  27-09-2009 22:00

Her er mit hoppeføl efter Quaterback



0
0
Svar på denne tråd
 
 SB....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 21:28

Hun ser fin ud


Hvor gammel er hun efterhånden ?




- Yuki



Med salathesten Rigola småkagehesten Qookie



4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 Quarterback føl
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 23:08

Ser at tråden siger Quaterback føl 2009, men synes han her ser ganske annerledes ud end de andre i farver og havde lyst til at vise ham, selv om han er fra 2008:-) De er vår Quixotic Rubin efter Quaterback/Rubinstein. Billedet er fra Oktober sist år da han var ca 10 mnd

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quarterback føl
Forfatter: 
Dato:  07-10-2009 23:34

og selvfølgelig var han ikke ca 10 mnd da, men ca 7 mnd:-)


igb

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  08-10-2009 07:58

Yuki- mange tak hun bliver 6 mdr. her den 25 okt.


Sys også din ser fin ud du siger din er lidt rødhåret i man og hale, min har altså masser af grå hår i halen hmm...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback føl
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 13:59

Igb:

Ha du ikke nogle nyere/større billeder af ham ? Det er lidt svært at se

Sjovt som mange af dem har en fin lille stjerne.

Hvordan er han i størrelse,temperament, gangarter mv ?



SB:

Tak

Ok, så er hun på alder med min - hun er lige fyldt 6 måneder her d.7.

Hmm er det ikke lidt tidligt at blive gråhåret




- Yuki



Med salathesten Rigola småkagehesten Qookie



4-værelses andelslejlighed på 93kvm på Amager sælges. Skriv for info



0
0
Svar på denne tråd
 
 Quaterback fra 2008
Forfatter: 
Dato:  09-10-2009 14:44

Yuki: J det kan du tro jeg har:-) Min datter har lagt ut 3 videoer på Youtube i forskjellige aldre. Den siste er fra i våres. Han har det deiligste gemytt og vi synes jo han er meget elastisk og godt gående. Mv Ingvill

www.youtube.com/watch?v=sIC9r8MrLtk

www.youtube.com/watch?v=mrS2-r39- X8&feature=fvw

www.youtube.com/watch?v=17tZZyP543o


0
0
Svar på denne tråd
 
 Igb...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 19:47

Hvor er hun fin


Han minder virkelig meget om min i type og gangarter, og ser ligeså snaksagelig og venlig ud. Min har også Rubinstein som mff (Rotspon er mf).




- Yuki



Med salathesten Rigola småkagehesten Qookie





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider