Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Scannet tom
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 11:40

Min hoppe blev scannet tom i tirsdag på 17 dagen må det være, dyrelægen sagde så hun ville komme i brundt om et ca 2 dage, da der var et æg på vej ned..


Fint hoppen kommer til hingst igen, men hun har bare slet ikke vidst brunst og hun gider slet ikke hingsten, så hvis ikke der sker noget her i weegenden og hun viser brunst vil mig og hingste holder have hende scannet igen af hans dyrelæge, for og se om hun skulle være drægtig eller hvad der kan være galdt.


Er der nogen af jer der har oplevet noget ligende??



Uanset hvad der sker, står solen altid op i morgen...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 13:09

...hun kan faktisk sagtens have snydt dyrlægen som skannede og faktisk være i fol alligevel.


Hun kan også have været blevet lidt stresset over flytningen til hingst at hun nærmest springer en brunst over og så først kommer i brunst om et par uger.


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *


*Logik Møldrup*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Iår kommer
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 14:54

der rent faktisk hele 2 føl, der blev scannet til ikke at skulle være der. At det så endda kunne ske med to forskellige dyrlæger, er ?? MEN fatum er at det er vi selvfølgelig meget glade for


Så jeg håber selvfølgelig at den er der for dig også




0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 15:40

....fortalte om en hoppe som han selv havde insemimeret. Da hoppen skulle scannes, føltes den drægtig men scanneren viste ingenting. Et kig i journalen afslørede at der havde været en lille follikel udover den de havde insemineret på, og ganske rigtigt 4 dage senere dukkede der et foster op på skærmen.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider