Min hoppe blev scannet tom i tirsdag på 17 dagen må det være, dyrelægen sagde så hun ville komme i brundt om et ca 2 dage, da der var et æg på vej ned..
Fint hoppen kommer til hingst igen, men hun har bare slet ikke vidst brunst og hun gider slet ikke hingsten, så hvis ikke der sker noget her i weegenden og hun viser brunst vil mig og hingste holder have hende scannet igen af hans dyrelæge, for og se om hun skulle være drægtig eller hvad der kan være galdt.
Er der nogen af jer der har oplevet noget ligende??