Hej.
Så fik vi årets 3. føl. Et stort, veludviklet føl, som med sine blå øjne, efter vores mening, er er noget af det smukkeste.
Der er kun én "fejl" og det er at det er en hingst
Han er efter DSP/palomino hingsten Don't Forget Me. Og vi mener han med sin grålige man og hale må være perlino.
STUTTERI SKELHØJ
kender det godt fik selv et fint hingste føl i år som var bestilt som et hoppeføl.... men vil nu ikke af med ham..... fin farve han har
han ser rigtig dejlig ud. Det der med hoppeføl går heller ikke her.
Venligst Mus
LundebakkegårdHestecenter.dk
Sød lille fyr - tillykke!!
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet