Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 DSP Philipa
Forfatter: 
Dato:  29-05-2009 16:08

Så kom den sidste skud på stammen på Ridecenter Vest og helt efter bogen uden stor dramatik fik Fancy den smukkeste hoppe føl. Så her er hun:

Philipa

Mor: Fancy

Far: ingen tyske Poul ( han avler super godt)


Så status er: 4 smukke føl til Ridecenter Vest og 3 smukke føl til Hingstecenter Vest.

Og det får man lov til at se på marken hvert dag

Hvor er man heldig....


Hilsen Katja



----------------KATJA-----------------


" STOL DIG SELV, du kan mere end du tror"

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  30-05-2009 22:57

Ja, du er heldig og kunne kigge på sådan en dejlige lille dame hver dag


Er det Paul fra føllestrandgård du mere når du skriver "ingen tyske Poul"?


MVH


Heidi Haabendal, Stald Tai





Avl af rideponyer til fremtidens rytter.
glem din import vi har avl til sport.

Pony hoppeplag tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved jeg faktisk ikke helt
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 07:58

Ved bare at Hingstecenter Vest havde ham stående sidste år og at han bor i tyskland han blev kåret i DSP sidste år.

At jeg skriver igen, er fordi der har været nogen andre som brugte ham også. Og på Rideskolen er der 3 følle han er far til. Nu fik jeg lov til at nusse med ham og han er ekstrem dejlig og lærenemt. Det tog kun 2 minuter at lære ham at drikke af en sodavandsflaske og det sjove er at alle hans afkom herude fra har arvet hans temperament og som jeg kan se også hans kropsform.

(det vil jeg ikke hænges helt op på, da jeg ikke har vildt forstand på avl , jeg nyder bare resultaterne)

Men må da sige at jeg har lavet stavefejl, igen igen

for han hedder selvfølgelig Paul han er jo tysker... hi hi


----------------KATJA-----------------


" STOL DIG SELV, du kan mere end du tror"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen der er
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 12:18

tale om Paul de Luxe ( Paul )SPH 173 fra Marie Louise Ebdrup / Følle Strandgaard .


Katja

Han er faktisk ikke Tysker med Hollænder - avlet i holland og ud af hollandsk welsh afstamning.

Men ja.... kåret i både Danmark og Tyskland er han da.


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 16:21

Tysk, Dansk fra Holland, det er international

Men har jo også skrevet jeg ikke har forstand på det og det ved du jo også Kay ingen hemlighed i det.

Jeg tager bare hyggen med hypperne, så må i andre kloge hoveder tage over...

Det er jo en grund til at jeg har en vallak


----------------KATJA-----------------


" STOL DIG SELV, du kan mere end du tror"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke sød føllebølle
Forfatter: 
Dato:  31-05-2009 21:52

Jeg kan se at Paul er i familie med min Regina, både på mors og fars side.


Ejer af: (Tryk)

Islænder: Jarpur fra Damgård

Welsh Sek. F/DSP: Regina SDH 366

Venter føl efter palominoen Klepholms Guldfax


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider