Ved bare at Hingstecenter Vest havde ham stående sidste år og at han bor i tyskland
han blev kåret i DSP sidste år.
At jeg skriver igen, er fordi der har været nogen andre som brugte ham også. Og på Rideskolen er der 3 følle han er far til. Nu fik jeg lov til at nusse med ham og han er ekstrem dejlig og lærenemt. Det tog kun 2 minuter at lære ham at drikke af en sodavandsflaske
og det sjove er at alle hans afkom herude fra har arvet hans temperament og som jeg kan se også hans kropsform.
(det vil jeg ikke hænges helt op på, da jeg ikke har vildt forstand på avl
, jeg nyder bare resultaterne) 
Men må da sige at jeg har lavet stavefejl, igen igen
for han hedder selvfølgelig Paul
han er jo tysker... hi hi