Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Betaling
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 10:53

Jeg vil lige høre, hvorn man gør når man nu skal betale for den hingst man har valgt.
Altså jeg skal gi 2500 plus moms og reg.
Men Skal man betale hingste holder når man får bedækket sin hoppe eller kommer der en regning på det hele??




Har du købt en knn blanding ved navn Angels Wings???

Hvis ja kontakt mig da venligst ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg vil
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 10:59

mene du får tilsendt en regning.


Min kom en måneds tid efter ophold på hingstestation.


Mvh Janni


Nu med føl efter Mon-Ami x

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okey...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 11:01

Men dette her er jo så naturlig bedækning. Også er det enten hos hoppen eller hos hingsteejer




Har du købt en knn blanding ved navn Angels Wings???

Hvis ja kontakt mig da venligst ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskelligt
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 11:08

Det er lidt forskelligt, de store hingstestationer plejer at sende en regning hen på sommeren. Men de små steder kan du godt risikere at du skal betale enten ved aflevering af hoppen eller ved afhentning af den.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 11:13

Okey er der nogen der har erfaring med Milton Skyttegårds ejer???




Har du købt en knn blanding ved navn Angels Wings???

Hvis ja kontakt mig da venligst ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvorfor
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 12:02

hvorfor ringer du ikke og spørger hingsteholderen om, hvornår du skal betale?



Til salg:

Ældre pæn og velholdt brun prestige springsadel 17" pris 4000 kr

Oldenborger hingsteføl efter Kirsebærgårdens Joker mf: Nicolars sælges. pris 20.000 se min hjemmeside: www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 12:14

Det vil jeg også men ville bare høre hvad der var normalt.
Har fået bedækket min hoppe engang og det var også en reg hingst men hingsteholder snød mig.




Har du købt en knn blanding ved navn Angels Wings???

Hvis ja kontakt mig da venligst ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider