Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Rosoff afkom
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 18:47

Så har jeg næsten bestemt mig for at bruge BH Rosoff på den ene af mine hopper. Har lige et par dage mere at løbe på. S derfor er jeg nysgerrig.. Jer der i år har fåer et Rosoff føl. Hvad giver han videre, hvad er I tilfredse med og hvad mangles der? vis også gerne billeder :-)

MVH Tina

Hingsteføl sælges. F: BH Doolittle, MF: Solos Landtinus, MMF: Primus AA. 25000,-

Hoppeføl sælges. F: Zardin Firfod, MF: Solos Carex, MMF: Leandro. Utrolig smuk og feminin. 40000,-

Opstaldn. 7490

0
0
Svar på denne tråd

det følger
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 20:19

jeg lige med i, da jeg også har besluttet at bruge Rosoff på en hoppe. Synes det er meget få føl man har set efter ham.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 09:56

ja jeg vil også gerne se ved der er en enkelt eller to herinde der har vist deres frem - inde på hestedata er der kun registreret 5 afkom (sidst jeg kiggede)så der er ikke særlig mange endnu

min hoppe blev insemineret mandag i sidste uge og skal scannes på onsdag - hun hylede og strintede på vallakken igår - kan det betyde en nitte?? herhjemme tror og håber vi på at det bare var pga. vejret.. deejlig solskin og varme =

Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... Forhåbentlig snart med følmave

Balingo Birkedommergård - Den nye dressurstjerne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider