Så har jeg næsten bestemt mig for at bruge BH Rosoff på den ene af mine hopper. Har lige et par dage mere at løbe på. S derfor er jeg nysgerrig.. Jer der i år har fåer et Rosoff føl. Hvad giver han videre, hvad er I tilfredse med og hvad mangles der? vis også gerne billeder
ja jeg vil også gerne se ved der er en enkelt eller to herinde der har vist deres frem - inde på hestedata er der kun registreret 5 afkom (sidst jeg kiggede)så der er ikke særlig mange endnu
min hoppe blev insemineret mandag i sidste uge og skal scannes på onsdag - hun hylede og strintede på vallakken igår - kan det betyde en nitte?? herhjemme tror og håber vi på at det bare var pga. vejret.. deejlig solskin og varme =
Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... Forhåbentlig snart med følmave