Nu hvor det snart er ved den tid hvor jeg kan begynde at avle på Joyce blev jeg lidt nysgerrig med hensyn til hvad der er mest optimalt angående bedækningsinterval.
Hvad har du bedst erfaring med?
Bedækning fx 2 år i træk og så en pause eller bedækning hvert år eller hvert andet?
MVH. Tanja.
Den stolte ejer af
*Yahoo's Beautiful Joyce *
TWH fra 2005.
I haven't lost my mind, it's backed up on disc somewhere.