jeg er totalt grøn i avl, og ved ikke hvornår man bestiller sæd, er det først når hoppen viser brunst?
Eller ringer man inden og siger man er interesseret i at købe sæd fra hingsten så de ved hvem der skal have?
Jeg har ikke nogen hoppe endnu, men får måske en hoppe hvis hendes ejer kan lide min hest, for så bytter vi, så jeg har ikke ført nogen kalender på hvornår hun har været i brunst...
Jeg har planer om at hvis det bliver til noget skal den i fol allerede i år.
Og hingsten bliver nok nando.
Hoppen er en pinto, hovedstambogs hoppe.
Håber så på et broget føl.