Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Så gjorde hun det igen 12 føl !!!!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 20:20

Vores dejlige hoppe Beatrice har folet sit 12 føl i går. Alt gik lige efter bogen. Det blev et fint hoppe føl efter hingsten Esteban XX, det er det 3. hoppe føl i træk så hvad mere kan man ønske sig.

I skal da lige have et billede eller to.

Se flere billeder på www.calac.dk


Gode føl og plage sælges

Stutteri Calac

www.calac.dk


Avl af Oldenborg og Dansk varmblod

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæmpe tillykke...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 20:28

Hvor er hun bare fin. Fik selv et Esteban xx føl i fredags...desværre blev det en hingst.


vh. Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjertelig tilykke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 20:29

med føllet ..... hoppen ser også ud til at nyde endnu et føl


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 20:58

Med hende, dejlig ædel og udtryksfuld. Går selv og venter en Esteban xx i disse dage, det er vist bare et spørgsmål om hvornår det lige passer La Dia.



Annette


Escapology T, til avlsbenyttelse !!


Forhandling af Marstall, Myoplast og TRM !!


Safemate folingsalarmer udlejes !!


51 point Leonid holstenerhoppe sælges !!


www.escapology-t.dk !!


www.stutteri-taldorf.dk !!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor flot :o)
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 00:23

STORT tillykke!! Dygtig og dejlig hoppe :)


FB Gangster

Fløjhingst DSP 2009 *** Reservesieger-hingst Westfalen 2008 *** anerkendt i bedste afsnit (HB 1) Schleswig Holstein 2009

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 10:46

Tillyke med det dejlig hoppeføl. Ja sådan en avlshoppe er guld værd.


MVH Hanne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 12:50

Stort tillykke med den lille pige.. Og tillykke til den dygtige mor!!




Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC


Sælges


  • Palominohoppeføl fra 20/3 (20 sep)
  • 1 års Buckskin hoppe
0
0
Svar på denne tråd
 
 sikken
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 13:52

en stabil og god avlshoppe, hun er som Hanne skriver guld værd..

Fin føllebasse, går selv og venter på at Pipa skal fole, hun er 3 dage over termin..her ventes også et Esteban xx afkom....hoppe & hingst er ligegyldigt, bare den er o.k.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med pigen
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 19:09

hun ser rigtig godt ud.

Dejlig med en avlssikker hoppe, var alle hopper dog bare lige så stabile.


Hilsen Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 19:19

Tillykke med hende - Hun ser rigtig dejlig ud! Er hun en beholder? Det er jo spændende med sådan en halvblods og ekstra dejligt når det er et hoppeføl der kommer ud!


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell e.Onassis/Romancier - se video: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Storkbh.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  24-05-2009 16:30

Mange tak allesammen.

Ja hoppen er virkelig guld værd, hun kommer bare i fol med det samme hver gang og hun avler gode føl med fantastisk temperament.


Føllet beholder vi.

I skal lige have et til billede af den lille:-)


Gode føl og plage sælges

Stutteri Calac

www.calac.dk


Avl af Oldenborg og Dansk varmblod

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider