|
|
| Onassis-føl |
|
|
Så er der kommet endnu et føl i stalden. Denne gang er det dog ikke en af vores egne hopper der har folet, men Mikala Linco's dejlige De Noir-hoppe Dior. Dior var drægtig med Onassis og havde termin 1. maj hhv 5 og 10 dage før vores egne. Men hun har ikke haft hastværk. Men hvad betyder det når resultatet er vellykket. Stort tillykke til Mikala, selvom det ikke blev det ønskede brune hoppeføl. Men derimod en rød hingst. 
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke til Mikala |
|
|
det er et skønt hingsteføl... så må vi håbe at der er en køber til den lille smuksak 
Citat fra Dostojevskij: "Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke Fru Linco - også selvom det ikke blev en brun hoppe.. Han ser da dejlig ud alligevel!!! Charlotte eller Fru Linco - sæt meget gerne flere billeder ind når han er rettet lidt mere ud! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke til Mikala, selvom det måske ikke er det ønskede resultat, er han da super fin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.... |
|
|
Tillykke med følbassen så er min hoppe Snehvide jo faktisk blevet moster i den anledning også  Pia
................... Dejlig 6 års fuldblodsvallak sælges Se ham her: Jack's The Lad
Dækken sælges eller byttes. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
| Forfatter:  |
Christina og Carsten |
| Dato:  |
21-05-2009 21:33 |
|
Ihh tillykke - Syntes den ser fin ud men vi vil da gerne se et par billeder når den er lidt mere foldet ud.... Vi venter selv Onassis føl i disse dage og har en skøn tre års efter ham også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig |
|
|
Endnu et smukt føl - Stort tillykke til ejeren af den heldige flotte fyr 
Tja selvom han ikke er ønskeføllet, mon så ikke han kan blive en rigtig stjerne alligevel?
Ps. I nat drømte jeg at min leverede et broget hingsteføl på trods af at der er 2 mørkebrune forældre og INGEN brogede i stamtavlerne.. hi hi - håber alstå IKKE det holder stik! Det er jo trods alt noget længere fra målet end den flotte røde fyr her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit søde føl |
|
|
Tak for de pænt ord om følbasse, han er skøn! Har dejligt udtryk, flot benstilling og arvet sin mors hals/front, og er det hele er gået lige efter bogen uden komplikationer, det er dejligt!
Kan godt være han bliver en stjerne, men planen er stadig at sælge. Tror dog ikke det bliver let at sælge føl i år, så vi må se hvor længe han skal beholdes  Navne forslag modtages gerne (jeg ønskede mig jo hoppe føl, og har kun fundet på hoppe navne...) Obi-Wan Kenobi har søren foreslået 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Opium - for man kan da godt gå hen og blive afhængig af så lækker en fyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne.... |
|
|
Hej Mikala
Endnu en gang tillykke med ham.
her er et par navneforslag
Orlando Osmann Ossian Octavius Ozzy
MVH JEANNE
Yndigt ædel hoppe føl efter Prinz K3/RobinTilsalg se også min hjemmeside. www.team-Adamsen.dk
Citat. "Smuk ædel og fuld af musik skal dressur hesten være...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Med dit dejlige føl, som ser rigtig fin ud. Vi venter selv to Onassis føl. En rigtig dejlig hingst.
Mange hilsner AnneMarie www.staldheden.dk Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.
Le mioche står nu til avlsbenyttelse. Vi har lavet en god aftale med: Helle Hautopp & Kristian Svenningsen www.festigård.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med følledrengen, kan se Dior er en ung hoppe, så hun levere nok et hoppeføl på et senere tidspunkt. Jeg syntes som andre, at han ser super lækker ud - gerne flere billeder. Med hensyn til navn vil jeg foreslå Obama Mvh Birgitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu.... |
|
|
engang tillykke Mikala  Han er godt nok skøn og så er han rød 
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Vestegnens Rideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tilykke |
|
|
Ham Onassis laver vist mange røde føller - min fra sidste år er også en rød pige og utrolig flot sammensat..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fedt navn ... |
|
|
Citat fra Dostojevskij: "Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oakley |
|
|
Så er kælenavnet allerede fundet Vores Annie Oakley hed aldrig andet end Anny Ugly.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| griner... |
|
|
Charlotte så er det da heldigt at han er en lille smuksak 
Citat fra Dostojevskij: "Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Griner også |
|
|
Det var vores Anny Ugly også. 
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske skulle den hedde |
|
|
Coyote Oakley  Nej Oakley er sødt til ham
Citat fra Dostojevskij: "Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke specielt røde føl |
|
|
hej Tillykke med føllet. Det ser dejligt ud. Lige en kommentar til Elsema vedr. røde føl, så har har vi indtil videre haft 13 stk onassis afkom og det er kun de 3 der har været røde, mens de 10 andre er brune. PS: godt navn det er svært at finde ordentlige navne med der begynder med O, så vi har delvist opgivet det med føllene efter Onassis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andet røde føl |
|
|
Det er faktisk Dior's andet føl efter Onassis og det andet røde hingsteføl.
Mvh Charlotte Züchten heißt: Denken in Generationen!
Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120 DV- og WM-Ungheste sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dior's avls karriere |
|
|
er jo heldigvis slut, hun skal være RIDE hest, når føllet er vænnet fra, men det havde da været drømmen hvis hun havde leveret et brunt hoppe føl af samme kaliber  Nu må vi se om det er til at få solgt føl i år, ellers ender jeg jo med at beholde Ugly....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er han pæn |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
27-05-2009 13:56 |
|
Til lykke med ham!  Navneforslag: Ozark (bjergområde i USA) Orchard (Frugthave) Orkidé (ikke Orchids- da det kan betyde testikler) Once Again (nu det er 2. gang med en rød hingst) Omo (arkæologisk findested i Afrika) Ono (ordspil på Uno) One (en) O' Malley (den røde hankat i "Aristocats") Odeur?! Odie ("Futte" fra Garfield) Odeon (biograf) Næh, nu stopper festen- ellers kan jeg finde på 117117 navneforslag...  Okapi? Okawanga? Olé? Obscure?
Mvh xtiny
♣*** The truth is out there- but the lies are in your head*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for navne forslag |
|
|
Har besluttet han skal hedde: Oakley Hans helbror fra sidste år hedder O'Malley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Onassisføl. |
|
|
Hej. Stort tillykke med det fine Onassis føl, har jo selv fået et rigtigt dejligt føl efter ham, også rød, men det er moren også.
Synes også det er svært at finde navne med O, mit føl hedder Obelix.
Held og lykke med ham.
Mvh Dorte. Lindegaarden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|