Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Onassis-føl
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 10:21

Så er der kommet endnu et føl i stalden. Denne gang er det dog ikke en af vores egne hopper der har folet, men Mikala Linco's dejlige De Noir-hoppe Dior. Dior var drægtig med Onassis og havde termin 1. maj hhv 5 og 10 dage før vores egne. Men hun har ikke haft hastværk. Men hvad betyder det når resultatet er vellykket. Stort tillykke til Mikala, selvom det ikke blev det ønskede brune hoppeføl. Men derimod en rød hingst.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke til Mikala
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 11:15

det er et skønt hingsteføl... så må vi håbe at der er en køber til den lille smuksak :-)


Citat fra Dostojevskij:

"Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 11:18

Tillykke Fru Linco - også selvom det ikke blev en brun hoppe.. Han ser da dejlig ud alligevel!!!


Charlotte eller Fru Linco - sæt meget gerne flere billeder ind når han er rettet lidt mere ud!


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell e.Onassis/Romancier - se video: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Storkbh.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 11:45

Tillykke til Mikala, selvom det måske ikke er det ønskede resultat, er han da super fin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 10:55

Tillykke med følbassen så er min hoppe Snehvide jo faktisk blevet moster i den anledning også



Pia


...................
Dejlig 6 års fuldblodsvallak sælges

Se ham her: Jack's The Lad


Dækken sælges eller byttes.
Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-05-2009 21:33

Ihh tillykke - Syntes den ser fin ud men vi vil da gerne se et par billeder når den er lidt mere foldet ud....


Vi venter selv Onassis føl i disse dage og har en skøn tre års efter ham også.



www.elmegaard.eu

UDDANDELSES OG SALGSSTALD


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 09:45

Endnu et smukt føl - Stort tillykke til ejeren af den heldige flotte fyr :)


Tja selvom han ikke er ønskeføllet, mon så ikke han kan blive en rigtig stjerne alligevel?


Ps. I nat drømte jeg at min leverede et broget hingsteføl på trods af at der er 2 mørkebrune forældre og INGEN brogede i stamtavlerne.. hi hi - håber alstå IKKE det holder stik! Det er jo trods alt noget længere fra målet end den flotte røde fyr her ;)


Venlig hilsen Janne


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit søde føl
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 11:34

Tak for de pænt ord om følbasse, han er skøn! Har dejligt udtryk, flot benstilling og arvet sin mors hals/front, og er det hele er gået lige efter bogen uden komplikationer, det er dejligt!


Kan godt være han bliver en stjerne, men planen er stadig at sælge. Tror dog ikke det bliver let at sælge føl i år, så vi må se hvor længe han skal beholdes :-)


Navne forslag modtages gerne (jeg ønskede mig jo hoppe føl, og har kun fundet på hoppe navne...)


Obi-Wan Kenobi har søren foreslået :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-05-2009 12:12

Opium - for man kan da godt gå hen og blive afhængig af så lækker en fyr


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell e.Onassis/Romancier - se video: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Storkbh.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navne....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 08:23

Hej Mikala



Endnu en gang tillykke med ham.


her er et par navneforslag


Orlando

Osmann

Ossian

Octavius

Ozzy






MVH JEANNE


Yndigt ædel hoppe føl efter Prinz K3/RobinTilsalg

se også min hjemmeside.


www.team-Adamsen.dk


Citat. "Smuk ædel og fuld af musik skal dressur hesten være...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 08:30

Med dit dejlige føl, som ser rigtig fin ud. Vi venter selv to Onassis føl. En rigtig dejlig hingst.


Mange hilsner

AnneMarie

www.staldheden.dk

Avl af DV og Pinto heste, gerne med det flotte farvede skind.


Le mioche står nu til avlsbenyttelse.
Vi har lavet en god aftale med:
Helle Hautopp & Kristian Svenningsen
www.festigård.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 09:43

Det var da en dejlig ædel sag


Forhandler af Regulator Complete evt. udbringning


Mange spændende føl, plage og rideheste til salg:


www. kuhlmannhorses.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 17:57

Tillykke med følledrengen, kan se Dior er en ung hoppe, så hun levere nok et hoppeføl på et senere tidspunkt.


Jeg syntes som andre, at han ser super lækker ud - gerne flere billeder.


Med hensyn til navn vil jeg foreslå Obama


Mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Endnu....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2009 21:47

engang tillykke Mikala


Han er godt nok skøn og så er han rød


Mvh

Gitte og Den Lille Grå


Championatsvinder Dressur 2007

Vestegnens Rideklub



0
0
Svar på denne tråd
 
 Navn fundet
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 13:07

Han skal hedde: Oakley

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilykke
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 13:36

Ham Onassis laver vist mange røde føller - min fra sidste år er også en rød pige og utrolig flot sammensat..

0
0
Svar på denne tråd
 
 fedt navn ...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 15:39


Citat fra Dostojevskij:

"Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".

0
0
Svar på denne tråd
 
 Oakley
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 15:43

Så er kælenavnet allerede fundet Vores Annie Oakley hed aldrig andet end Anny Ugly.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 griner...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 15:50

Charlotte så er det da heldigt at han er en lille smuksak ;-)


Citat fra Dostojevskij:

"Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".

0
0
Svar på denne tråd
 
 Griner også
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 15:53

Det var vores Anny Ugly også.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske skulle den hedde
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 15:56

Coyote Oakley


Nej Oakley er sødt til ham


Citat fra Dostojevskij:

"Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke specielt røde føl
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 16:27

hej


Tillykke med føllet. Det ser dejligt ud.


Lige en kommentar til Elsema vedr. røde føl, så har har vi indtil videre haft 13 stk onassis afkom og det er kun de 3 der har været røde, mens de 10 andre er brune.


PS: godt navn det er svært at finde ordentlige navne med der begynder med O, så vi har delvist opgivet det med føllene efter Onassis.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Andet røde føl
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 16:33

Det er faktisk Dior's andet føl efter Onassis og det andet røde hingsteføl.



Mvh
Charlotte

Züchten heißt: Denken in Generationen!


Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dior's avls karriere
Forfatter: 
Dato:  25-05-2009 19:56

er jo heldigvis slut, hun skal være RIDE hest, når føllet er vænnet fra, men det havde da været drømmen hvis hun havde leveret et brunt hoppe føl af samme kaliber


Nu må vi se om det er til at få solgt føl i år, ellers ender jeg jo med at beholde Ugly....



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er han pæn
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 13:56

Til lykke med ham! (Y) (Y) (Y)


Navneforslag:

Ozark (bjergområde i USA)

Orchard (Frugthave)

Orkidé (ikke Orchids- da det kan betyde testikler)

Once Again (nu det er 2. gang med en rød hingst)

Omo (arkæologisk findested i Afrika)

Ono (ordspil på Uno)

One (en)

O' Malley (den røde hankat i "Aristocats")

Odeur?!

Odie ("Futte" fra Garfield)

Odeon (biograf)


Næh, nu stopper festen- ellers kan jeg finde på 117117 navneforslag... ;-D


Okapi?

Okawanga?

Olé?

Obscure?



Mvh
xtiny


*** The truth is out there- but the lies are in your head***




0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for navne forslag
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 19:48

Har besluttet han skal hedde: Oakley


Hans helbror fra sidste år hedder O'Malley

0
0
Svar på denne tråd
 
 Onassisføl.
Forfatter: 
Dato:  28-05-2009 16:10

Hej.

Stort tillykke med det fine Onassis føl, har jo selv fået et rigtigt dejligt føl efter ham, også rød, men det er moren også.


Synes også det er svært at finde navne med O, mit føl hedder Obelix.



Held og lykke med ham.


Mvh Dorte. Lindegaarden.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider