Skal man indberette et dødt føl til landskontoret ?
Føllet døde under folingen.
Mvh Stutteri Graven
Smukke Welsh cobs Tilbyder bedækning.
Kønt Wpbr hingsteføl sælges. Rød med 4 sokker og blis
Smuk Welsh cob vallak sælges.Sort med 4 sokker og blis.
en rubrik på følanmeldelsen hvor man krydser sådan noget af
Tradition does not mean preserving the ashes
but keeping a flame alight
Det har jeg gjort for ellers tæller det jo som om at der ingenting kom ud af bedækningen.Det trækker ned i hingstens følprocent.
Venligst Marianne
www.staldnyberg.dk
Bedækning tilbydes...
Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.
mistede jeg et føl, det indberettet jeg som dødt, så det talte med i hingstens følprocent
Hilsen Anja
Mors dag 10 maj 2009 fik Madonna et fint
Zardin hoppeføl
Kan man ønske sig mere på mors dag
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet