Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Dødt føl
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 05:43

Skal man indberette et dødt føl til landskontoret ?

Føllet døde under folingen.



Mvh Stutteri Graven


Smukke Welsh cobs Tilbyder bedækning.


Kønt Wpbr hingsteføl sælges. Rød med 4 sokker og blis


Smuk Welsh cob vallak sælges.Sort med 4 sokker og blis.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja der er
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 06:04

en rubrik på følanmeldelsen hvor man krydser sådan noget af


Vicky Mathiesen


Bedækning 2009:



Tradition does not mean preserving the ashes

but keeping a flame alight

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 07:29

Det har jeg gjort for ellers tæller det jo som om at der ingenting kom ud af bedækningen.Det trækker ned i hingstens følprocent.

Venligst Marianne



www.staldnyberg.dk


Bedækning tilbydes...

Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.

0
0
Svar på denne tråd
 
 sidste år
Forfatter: 
Dato:  20-05-2009 13:49

mistede jeg et føl, det indberettet jeg som dødt, så det talte med i hingstens følprocent


Hilsen Anja




Mors dag 10 maj 2009 fik Madonna et fint

Zardin hoppeføl

Kan man ønske sig mere på mors dag





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider