jeg har fået den her dejlige oldenborg hingste føl, i følge avleren af min hoppe så skal han være noget særligt, det har han sagt til andre, så jeg synes næsten at han skal til følskue, men da jeg ikke kan løbe med dem begge selv, savner jeg en til at hjælpe med det. er der nogen som kender en der har lyst og som gerne har prøvet det før.