Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 **Salgsside eller stutteri i udlandet?*
Forfatter: 
Dato:  17-05-2009 21:13

Hej Alle


Er der nogen der kender noget til pinto-stutterier i udlandet?

Har endnu ikke fundet drømmehesten i DK og tænkte jeg derfor måske vil kigge uden for DK's grænser fx. Sverige eller Tyskland.


Så er der nogen der evt. kender nogle salgsforumer i Sverige eller Tyskland? (Fx. ligesom Horse.dk eller heste-nettet.dk)


Da det er en pinto jeg søger, ville det også være super hvis der var nogen der evt. kendte nogle pinto stutterier i Tyskland eller Sverige?


Leder stadig videre i DK, men har nu "udviddet" søgningen lidt.


På forhånd tak.



0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv det
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 20:06

www.stutteri-obbekjer.dk


Palomino hingsteplag fra 2008 sælges

Føl efter Magic Memphis ventes maj 2009

Ønsker sig et hoppeføl og det fik hun d.14.15.2009



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tyskland
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 20:20

Der er da i hvertfald dette stutteri i Tyskland:


www.inselgestuet-christiansen.de/


Lisbeth

Slaugårdvarmblod - når farven også er en faktor


Gribaldi hingsteføl f. 04.04.09 - til salg (din kommende dressurhest i spændende farve)

Hoppeføl e. Florist DVH 964 f. 11.05.09 (til salg)


0
0
Svar på denne tråd
 
 1243347
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 20:25

Husk at broget hedder skäck på svensk ;)


Der er et stutteri her i Skåne som hedder noget med equi?? som har en broget trakhener homozygot hingst. De plejer også indimellem at have nogle lækre sager til salg


Du kan evt også søge på

Blocket.se

bukefalos.com


Mvh Kit




-Nytilredet shire vallak på ca 178 i stg og 5 år sælges


-Super lækkert rødt hingsteføl født 09 efter Gribaldi/Classic/Bonsoir sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horsebo
Forfatter: 
Dato:  18-05-2009 21:54

Har du kigget hos stutteri Horsebo? Det er godt nok ikke pinto'er, men brogede trakhenere, men de kan vel kåres i pinto forbundet på lige linie med alle andre?!?! Det er i hvert fald fine heste! (www.horsebo.dk , men hendes hjemmeside overlader temmelig meget til fantasien endnu....).


Venlig hilsen


Terese

www.designhorses.dk


Til salg: Danish Design Ruby Bell e.Onassis/Romancier - se video: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/209020/


Folealarm udlejes i Nordsjælland og Storkbh.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 01:33

Tak for jeres hjælp, jeg vil tag et kig på de hjemmesider.


Terese: nej har ikke kigget hos stutteri Horsebo. Ja trakhenere kan godt kåres i dansk pinto forening. Har du evt. et telefon nummer, for kan ikke få hendes hjemmeside til at virke...

0
0
Svar på denne tråd
 
 pintoer...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2009 06:14

Har pintoforeningen ikke en liste over forbund i verdenen? det har vi i Welsh foreningen

God jagt


Adlais Welsh Cobs
www.adlais.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider