Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 BH Rush Hour følle
Forfatter: 
Dato:  14-05-2009 13:12

Så blev det vores tur, Lillemarkens Afbrianna fik i nat et - syntes jeg - stort hingsteføl 7 dg. over termin. Alt gik efter bogen og Afbrianna havde en lyd som en pivende kilerem når der skulle presses Vi havde ønsket os en hoppe, idet vi godt ville bruge den lille ny til avl. FF: Aktuell, MF: Rolex, men fik til gengæld en hingst med god farvelade på. Nu er det slut med natteroderiet i ca. 1 md.




Venligst Mus

LundebakkegårdHestecenter.dk

  • hestebokse udlejes 1700,- / 1900,- pr. md.
  • Salg af B & C tøj
  • Maskinbroderi
  • Dækkenvask
  • Helpension
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke!
Forfatter: 
Dato:  14-05-2009 13:21

Sikke fin han er, stort tillykke med ham. Det er utroligt som Rush Hour stempler sine afkom synes jeg , de ligner ham rigtig meget. Se evt. mine to afkom efter ham, Krones Caspian og Krones Dario, sidstnævnte er født i mandags. De ligner begge dit føl ret meget - det er sjovt at se.



Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Smuk, velgående DV-vallak fra '08 efter Rush Hour sælges


Shetlænderbla., hoppeplag fra '08 søger godt hjem. Pris symbolsk til voksne med hesteforstand

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fine dreng
Forfatter: 
Dato:  14-05-2009 17:37

tillykke med ham. Har han blis helt ned omkring mulen på ve. side, eller er det synbedrag?


mvh Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  14-05-2009 19:48

Tillykke med ham,han har et dejligt hoved..


Susanne...




0
0
Svar på denne tråd
 
 stadig navnløs
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 09:08

Hanne, han har en blis der løber ned rundt mulen og blissen på næseryggen er ligesom et lyn. Han har et dejligt ædelt hoved, men så er alt vist også sagt omkring ædelhed.


Følle er 115 cm uden han er rettet ordentligt ud og står på nogle stolper af bagben. Tror han bliver en ordentlig klippert. Desværre er han lidt for meget "kalkknæet" på forbenene, så der må en dyrlæge ud og vurdere ham mandag, han skal lige have lov at gå lidt på hårdt underlag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 09:44

Tillykke med den fine hingst, hvor er han skøn glæder mig til at se om Nezetha kan give jer endnu en smuk hoppe om en måneds tid

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 10:11

Han ser bestemt fin ud (også selvom han ikke lige fik det ønskede køn).


VH Lone


www.lonerytter.dk

Romanov/Schufro føl født 13. marts - se billeder fra foling på hjemmesiden

welshføl født 5. maj


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider