Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Prince Perfect føl
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 12:54

Ja, hvem har fået/eller venter Prince P. føl i år??


Jeg har fået et hingsteføl e. Prince P. på en rød låne ponyhoppe i aftes/nat kl. 23.35

Jeg så selv foling på vores overvågnings TV udstyr. Fedt..


Der er desværre ikke afstamning på min låne ponyhoppe, men hun er en rød 2'er ponyhoppe.


Billeder af føl kommer på min præs. side senere..




Mvh.
Lene
Stald
Vestervang

Med

Lille prinsesse født 140409

Samt

Venter 2 føl i 2009

Pony føl e. Prince Perfect, hingsteføl født 120509 og

DV. føl e. "Uno" Don Diego

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 14:15

Vis endelig billeder af den lille. Synes PP er en super dejlig pony :-D





Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Avlshingst kåret i 1. klasse sælges

Avlshoppe med super føl sælges

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 14:18

Tillykke med føllet. Jeg vilogså rigtig gerne se billeder af både hoppe og føl, da jeg også lurer lidt på P. Perfect.


Mvh

Lene


Stutteri Englykke- Avl og opdræt af Welsh A, B og PartBreed.

Englykke


0
0
Svar på denne tråd
 
 Prince Perfect føl
Forfatter: 
Dato:  13-05-2009 18:48

Jeg har en 1 års efter ham... Rigtig dejlig dreng, med super temp. Se evt. billeder på min præsentation under Granlygårds Prince Bellus

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja tak..
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 09:22

billeder vil hjælpe en del her *SS*


tillykke med drengen..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prince perfect
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 17:07

Tillykke med ham.


Vi venter føl efter Prince Perfect og vores lånehoppe Siska Bredager omkring 05.juli 09


Siska har fuld stamtavle




Hilsen

Mona

Ejer af den dejlig DSP hoppeplag Hyldtoft´s Kika Bredager. Se hende på min præsentation : )

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2009 17:22

Så er der billeder på min præs. side af mit smukke Prince Perfect hingsteføl og den stolte mor til føllet.



-Camilla Granly-ridecenter, jeg synes din hoppe og dit Prince P. føl ligner meget min lånehoppe og Prince P. føl.

De har lidt de samme aftegninger i hovedet..




Mvh.
Lene
Stald
Vestervang

Med

Lille prinsesse født 140409

Samt

Venter 2 føl i 2009

Pony føl e. Prince Perfect, hingsteføl født 120509 og

DV. føl e. "Uno" Don Diego

0
0
Svar på denne tråd
 
 til de dovne
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 09:24

hermed et billede af drengen.. han er da YYYYNNNDIGGG..

du skal da ha lært at lægge billeder ind.. det er nu meget let..

0
0
Svar på denne tråd
 
 han er virkelig
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 09:53

dejlig langbenet og ser meget velproportioneret ud !


Tilykke !!


www.rawasport.dk.

lækre,lækre sportsponyer

flere ponyer sælges

se mine heste præs...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  16-05-2009 11:59


Vi synes også føllet har nogle lange ben.

Håber da ikke han vokser over pony målet.




Ps. Hoppen Gabi og hendes føl er tilsalg..




Mvh.
Lene
Stald
Vestervang

Med

Lille prinsesse født 140409

Samt

Venter 2 føl i 2009

Pony føl e. Prince Perfect, hingsteføl født 120509 og

DV. føl e. "Uno" Don Diego

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider